Facebook Youtube
W świecie poezji i prozy W świecie poezji i prozy
  • ul. Kalwaryjska 3
    05-530 Góra Kalwaria
  • 22 727 35 28
    sp2@sp2.mgk.pl
  • Aktualności
  • Szkoła
    • Dyrekcja
    • Patron
    • Hymn szkoły
    • Historia
    • Dokumenty do pobrania
    • Kalendarium
      • Kalendarz roku szkolnego 2024/2025
      • Kalendarz roku szkolnego 2023/2024
      • Kalendarz roku szkolnego 2022/2023
      • Kalendarz roku szkolnego 2021/2022
      • Kalendarz roku szkolnego 2020/2021
      • Kalendarz roku szkolnego 2019/2020
      • Kalendarz roku szkolnego 2018/2019
      • Kalendarz roku szkolnego 2017/2018
      • Kalendarz roku szkolnego 2016/2017
    • Archiwum
      • Archiwum 2023-2024
      • Archiwum 2022-2023
      • Archiwum 2021-2022
      • Archiwum 2020-2021
      • Archiwum 2019-2020
      • Archiwum 2018-2019
      • Archiwum 2017-2018
      • Archiwum 2016-2017
      • Archiwum 2015-2016
      • Archiwum 2014-2015
      • Archiwum 2013-2014
      • Archiwum 2012-2013
    • RODO
  • Nauczyciele
    • Nauczyciele szkoły
    • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
      • Dokumenty do pobrania
      • Pedagog
      • Psycholog
      • Logopeda
      • Terapeuta pedagogiczny
      • Artykuły
      • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w naszej szkole
    • Biblioteka szkolna
      • Biblioteka – aktualności
      • Godziny pracy biblioteki
      • Katalog on-line
    • Świetlica
    • Informacje dla nauczycieli
    • Materiały dla nauczycieli
  • Uczniowie
    • Egzamin ósmoklasisty
    • Lekcje zdalne
      • Lekcje zdalne 2020/21
        • Informacje
        • Oddziały przedszkolne
      • Lekcje zdalne 2019/20
        • Lekcje dla klas 1-3
        • Lekcje dla klas 4
        • Lekcje dla klas 5
        • Lekcje dla klas 6
        • Oddziały przedszkolne
    • Wydarzenia w klasach
      • Oddziały przedszkolne
      • Klasy 1-3
      • Klasy 4-8
    • Wydarzenia sportowe
      • Sport 2022-2023
      • Sport 2020-2021
      • Sport 2019-2020
      • Sport 2018-2019
      • Sport 2017-2018
      • Sport 2016-2017
      • Sport 2015-2016
      • Sport 2014-2015
      • Sport 2013-2014
      • Sport 2012-2013
      • Sport 2011-2012
    • Samorząd Szkolny
    • Szkolny Klub Wolontariusza
    • Doradztwo zawodowe
    • Plany lekcji
    • Zajęcia dodatkowe
    • Konkursy
    • Podręczniki
    • Ciekawostki
      • Cudze chwalicie …
  • Rodzice
    • Zapisy do szkoły i przedszkola
    • Rada rodziców
      • Aktualności Rady Rodziców
      • Skład Rady Rodziców
      • Dokumenty Rady Rodziców
    • Grupa zadań OPP
    • Informacje dla rodziców
    • Materiały dla rodziców
    • Obiady
    • Gdzie szukać pomocy?
    • Szkoła Odpowiedzialna Cyfrowo
  • Kontakt
  • Office 365
  • E-dziennik
  • eduVULCAN
  • Aktualności
  • Szkoła
    • Dyrekcja
    • Patron
    • Hymn szkoły
    • Historia
    • Dokumenty do pobrania
    • Kalendarium
      • Kalendarz roku szkolnego 2024/2025
      • Kalendarz roku szkolnego 2023/2024
      • Kalendarz roku szkolnego 2022/2023
      • Kalendarz roku szkolnego 2021/2022
      • Kalendarz roku szkolnego 2020/2021
      • Kalendarz roku szkolnego 2019/2020
      • Kalendarz roku szkolnego 2018/2019
      • Kalendarz roku szkolnego 2017/2018
      • Kalendarz roku szkolnego 2016/2017
    • Archiwum
      • Archiwum 2023-2024
      • Archiwum 2022-2023
      • Archiwum 2021-2022
      • Archiwum 2020-2021
      • Archiwum 2019-2020
      • Archiwum 2018-2019
      • Archiwum 2017-2018
      • Archiwum 2016-2017
      • Archiwum 2015-2016
      • Archiwum 2014-2015
      • Archiwum 2013-2014
      • Archiwum 2012-2013
    • RODO
  • Nauczyciele
    • Nauczyciele szkoły
    • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
      • Dokumenty do pobrania
      • Pedagog
      • Psycholog
      • Logopeda
      • Terapeuta pedagogiczny
      • Artykuły
      • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w naszej szkole
    • Biblioteka szkolna
      • Biblioteka – aktualności
      • Godziny pracy biblioteki
      • Katalog on-line
    • Świetlica
    • Informacje dla nauczycieli
    • Materiały dla nauczycieli
  • Uczniowie
    • Egzamin ósmoklasisty
    • Lekcje zdalne
      • Lekcje zdalne 2020/21
        • Informacje
        • Oddziały przedszkolne
      • Lekcje zdalne 2019/20
        • Lekcje dla klas 1-3
        • Lekcje dla klas 4
        • Lekcje dla klas 5
        • Lekcje dla klas 6
        • Oddziały przedszkolne
    • Wydarzenia w klasach
      • Oddziały przedszkolne
      • Klasy 1-3
      • Klasy 4-8
    • Wydarzenia sportowe
      • Sport 2022-2023
      • Sport 2020-2021
      • Sport 2019-2020
      • Sport 2018-2019
      • Sport 2017-2018
      • Sport 2016-2017
      • Sport 2015-2016
      • Sport 2014-2015
      • Sport 2013-2014
      • Sport 2012-2013
      • Sport 2011-2012
    • Samorząd Szkolny
    • Szkolny Klub Wolontariusza
    • Doradztwo zawodowe
    • Plany lekcji
    • Zajęcia dodatkowe
    • Konkursy
    • Podręczniki
    • Ciekawostki
      • Cudze chwalicie …
  • Rodzice
    • Zapisy do szkoły i przedszkola
    • Rada rodziców
      • Aktualności Rady Rodziców
      • Skład Rady Rodziców
      • Dokumenty Rady Rodziców
    • Grupa zadań OPP
    • Informacje dla rodziców
    • Materiały dla rodziców
    • Obiady
    • Gdzie szukać pomocy?
    • Szkoła Odpowiedzialna Cyfrowo
  • Kontakt
  • Office 365
  • E-dziennik
  • eduVULCAN
  • omydeer
  • 2013-2014, Aktualności
  • 3 maja, 2014

W świecie poezji i prozy

30 kwietnia na korytarzu I piętra rozegrał się szkolny konkurs recytatorski. Uczniowie klas czwartych, piątych i szóstych popisywali się swoimi krasomówczymi talentami, prezentując przed jurorami i widownią wybrane utwory literackie: wiersze oraz fragmenty prozy. Niektórzy wykonawcy zadbali nie tylko o nienaganną dykcję i ciekawą interpretację, ale również przygotowali na konkurs kostiumy. Teraz pozostało tylko czekać na werdykt jury. Oby jak najszybciej…

IMG 5719IMG 5719
IMG 5717IMG 5717
IMG 5713IMG 5713
IMG 5712IMG 5712
IMG 5709IMG 5709
IMG 5707IMG 5707
IMG 5705IMG 5705
IMG 5704IMG 5704
IMG 5703IMG 5703
IMG 5702IMG 5702
IMG 5700IMG 5700
IMG 5699IMG 5699
IMG 5697IMG 5697
IMG 5696IMG 5696
IMG 5695IMG 5695
IMG 5694IMG 5694
Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, Aktualności
  • 24 kwietnia, 2014

Konsultacje z 29 kwietnia przeniesione na 12 i 13 maja

Szanowni Państwo, konsultacje, które były zaplanowane na 29 kwietnia, zostały przeniesione na 12 i 13 maja. W tych dniach, oprócz wychowawców, będą obecni wszyscy nauczyciele. Szczegółowy plan spotkań zostanie opublikowany w późniejszym terminie.

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, Aktualności
  • 22 kwietnia, 2014

Jezus żyje!

Środa 16 marca była ostatnim dniem w szkole przed świąteczną przerwą.

W Wielkanocny nastrój wprowadziła nas klasa Va, która pod opieką pana Zbigniewa Wietochy przygotowała montaż słowno – muzyczny „Jezus żyje!”.

IMG 5627IMG 5627
IMG 5625 1IMG 5625 1
IMG 5624IMG 5624
IMG 5623IMG 5623
IMG 5622IMG 5622
IMG 5619IMG 5619
IMG 5617IMG 5617
IMG 5615IMG 5615
IMG 5610IMG 5610
IMG 5609IMG 5609
IMG 5608IMG 5608
IMG 5607IMG 5607
IMG 5606IMG 5606
IMG 5605IMG 5605
Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, Aktualności, Informacje dla rodziców
  • 19 kwietnia, 2014

Dni otwarte klas 0-V, zebranie rodziców klas VI

Zapraszamy Państwa na dzień otwarty, w trakcie którego będzie można spotkać się z wychowawcą klasy i nauczycielami uczącymi w klasie.

24 marca (poniedziałek) – dzień otwarty dla klas 0 – III o godz. 17:00. Wykaz sal dostępny będzie w szkole przed zebraniem. Spotkania z wychowawczyniami klas 1a i 2c odbędą się w innym terminie (będzie on przekazany dzieciom i podany w szatni).

25 marca (wtorek) – dzień otwarty dla klas IV – V o godz. 17:00. Wykaz sal dostępny będzie w szkole przed zebraniem.

25 marca (wtorek) – zebrania klasowe dla klas VI o godz. 17:00. Podczas zebrań w klasach szóstych zostaną przekazane informacje dotyczące sprawdzianu na koniec szkoły podstawowej, odbędą się też spotkania z Dyrektorami Zespołów Szkół Ogólnokształcących – omawiane będą kwestie związane z rekrutacją do gimnazjów.

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, 2014-2015, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 18 kwietnia, 2014

Procedura rekrutacji do klas pierwszych na rok szkolny 2014/2015

I. Zasady rekrutacji do klas pierwszych

 1. Do klasy pierwszej szkoły przyjmuje się z urzędu dzieci zamieszkałe w obwodzie szkoły na podstawie zgłoszenia rodziców dzieci (wzór zgłoszenia – Pobierz).

2. Kandydaci zamieszkali poza obwodem Szkoły Podstawowej nr 2 im. Księcia Janusza w Górze Kalwarii mogą być przyjęci do klasy pierwszej po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego, jeśli szkoła będzie nadal dysponowała wolnymi miejscami.

3. Postępowanie rekrutacyjne jest prowadzone na wniosek rodzica dziecka (wzór wniosku – Pobierz)

4. W postępowaniu rekrutacyjnym na rok szkolny 2014/2015 i 2015/2016 brane są pod uwagę następujące kryteria:

Lp.Kryterium obowiązkoweLiczba punktów
1.Rodzeństwo kandydata realizuje obowiązek szkolny w SP nr 2 w Górze Kalwarii10
2.Miejsce pracy jednego z rodziców jest w obwodzie SP nr 2 w Górze Kalwarii7
3.Kandydat uczęszcza do przedszkola znajdującego się w obwodzie SP nr 2 w Górze Kalwarii5
4.Jeden z rodziców jest absolwentem SP nr 2 w Górze Kalwarii3

5. Punkty ulegają sumowaniu. W pierwszej kolejności przyjmowani są kandydaci do największej liczby punktów aż do wyczerpania wolnych miejsc. W przypadku, gdy kandydaci otrzymają taką samą liczbę punktów i jest więcej kandydatów niż ostatnich wolnych miejsc w szkole, o przyjęciu do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Księcia Janusza w Górze Kalwarii decydują kryteria dodatkowe:

Lp.Kryterium dodatkoweLiczba punktów
1.Wielodzietność rodziny kandydata1
2.Niepełnosprawność kandydata1
3.Niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata1
4.1
5.Objęcie kandydata pieczą zastępczą1

6. Spełnienie ww. kryteriów rodzice potwierdzają składając pisemne oświadczenie we wniosku o przyjecie dziecka spoza obwodu do szkoły (wzór wniosku – Pobierz).

 

II. Terminy postępowania rekrutacyjnego w roku szkolnym 2014/2015

 1. Od 13 marca 2014 r. do 28 kwietnia 2014 r. zgłaszanie dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły.

2. Od 20 marca 2014 r. do 28 kwietnia 2014 r. składanie wniosków o przyjęcie dzieci spoza obwodu szkoły.

3. 9 maja 2014r. wywieszenie list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Księcia Janusza w Górze Kalwarii (wzór – Pobierz).

4. Do 14 maja 2014r. do godziny 16.00 rodzice kandydatów zakwalifikowanych do szkoły składają pisemne potwierdzenie woli zapisania dziecka w szkole, do której dziecko zostało zakwalifikowane (wzór – Pobierz).

5. 16 maja 2014r. wywieszenie list kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych do szkoły lub informację liczbie wolnych miejsc (wzór – Pobierz).

 

III. Zadania komisji rekrutacyjnej

 1. Postępowanie rekrutacyjne do szkoły przeprowadza komisja rekrutacyjna powołana przez dyrektora szkoły w oparciu o odrębne zarządzenie dyrektora szkoły.

2. Do zadań komisji należy:

a. rozpatrzenie wniosków rodziców kandydatów, ustalenie wyników postępowania rekrutacyjnego i podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych,

b. ustalenie i podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych,

c. sporządzenie protokołu postępowania rekrutacyjnego,

d. uzasadnienie odmowy przyjęcia kandydata.

3. Komisja rekrutacyjna ma prawo do weryfikacji złożonych przez rodziców/ prawnych opiekunów zgłoszeń do szkoły, wniosków o przyjecie do szkoły oraz oświadczeń o spełnianiu kryteriów naboru dla dzieci spoza obwodu szkoły.

4. Listy, o których mowa w punkcie 2a i 2b, podaje się do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w szkole.

5. Listy zawierają imiona i nazwiska kandydatów uszeregowane w kolejności alfabetycznej oraz najmniejszą liczbę punktów, która uprawnia do przyjęcia do szkoły.

6. Dzień podania do publicznej wiadomości list kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych do szkoły jest określony w formie adnotacji umieszczonej na tej liście, opatrzonej podpisem przewodniczącego komisji rekrutacyjnej.

 

IV. Procedury odwoławcze

 1. W terminie 7 dni od podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych, rodzic może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do szkoły.

2. Uzasadnienie sporządza się w terminie 5 dni od dnia wystąpienia przez rodzica kandydata z wnioskiem. Uzasadnienie zawiera przyczyny odmowy przyjęcia, w tym najniższą liczbę punktów, która uprawniała do przyjęcia oraz liczbę punktów, którą kandydat uzyskał w postępowaniu rekrutacyjnym.

3. Rodzic kandydata może wnieść do dyrektora szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej, w terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia.

4. Dyrektor szkoły rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w terminie 7 dni od otrzymania odwołania.

5. Na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły służy skarga do sądu administracyjnego.

 

V. Rekrutacja uzupełniająca

1. Jeżeli po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego szkoła nadal dysponuje wolnymi miejscami, dyrektor szkoły może przeprowadzić postępowanie uzupełniające (na tych samych zasadach), które powinno zakończyć się do końca roku szkolnego poprzedzającego rok szkolny, na który prowadzone jest postępowanie rekrutacyjne.

 

VI. Przepisy końcowe

 1. Dane osobowe kandydatów przyjętych zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentacja postępowania rekrutacyjnego są przechowywane nie dłużej niż do końca okresu, w którym uczeń uczęszcza do szkoły.

2. Dane osobowe kandydatów nieprzyjętych zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentacja postępowania rekrutacyjnego są przechowywane w szkole przez okres roku, chyba że na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły została wniesiona skarga do sądu administracyjnego i postępowanie nie zostało zakończone prawomocnym wyrokiem.

3. Wzory dokumentów można odebrać w sekretariacie szkoły lub pobrać ze strony internetowej szkoły.

4. Regulamin zostanie podany do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w szkole oraz opublikowanie na stronie internetowej szkoły.

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, Aktualności
  • 14 kwietnia, 2014

Festiwal Nauki w Coniewie

Byliśmy tam! 11 kwietnia przedstawiciele uczniówe pod opieką pań Elżbiety Pośnik i Joanny Rącz wyruszyli do Coniewa na Festiwal Nauki i Sztuki.

Poczatek Festiwalu rozpoczął się bardzo miło – zwłaszcza dla nas, ponieważ zostal rozstrzygnięty Gminny Konkurs Plastyczny „Potwory morskie”. W kategorii klas IV – VI szkół podstawowych zgarnęliśmy właściwie wszystko. Praca Mai Kopyt z kl. VIb została nagrodzona I miejscem, Marysia Matusik z kl. Vb zajęła II miejsce, Zuzia Balcerzak z kl. Vb zajęła III miejsce, a potwór wykonany przez Zuzię Kochańską z kl. VB został nagrodzony wyróżnieniem. Po wręczeniu nagród uczestnicy Festiwalu mieli okazję obejrzeć narodowy taniec Czeczenii w wykonaniu uczniów szkoły w Coniewie, klasy młodsze wysłuchały prelekcji o dzieciach i młodzieży walczących o wolnośc w Polsce po I wojnie światowej oraz poznawały tajemnice przyrody Puszczy Kampinoskiej. Dla klas IV – VI przygotowany był wykład na temat życia w morzach i oceanach oraz zajęcia poświęcone Kenii: życiu codziennemu, podaniom, wierzeniom. Koniec Festiwalu też był niezwykle przyjemny. Po uczcie dla umysłu, należało się coś dla ciała, a pyszne sałatki mogły zadowolić najbardziej wybredne podniebienia…

IMG 5602IMG 5602
IMG 5600IMG 5600
IMG 5599IMG 5599
IMG 5593IMG 5593
IMG 5585IMG 5585
IMG 5581 1IMG 5581 1
IMG 5579IMG 5579
IMG 5577IMG 5577
IMG 5573IMG 5573
IMG 5569IMG 5569
IMG 5564IMG 5564
IMG 5553IMG 5553
IMG 5549IMG 5549
IMG 5548 1IMG 5548 1
IMG 5545 1IMG 5545 1
IMG 5543IMG 5543
IMG 5536IMG 5536
IMG 5535IMG 5535
Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, Aktualności, Klasy, Klasy 4-8
  • 14 kwietnia, 2014

Wycieczka klas IVb i IVd

9 kwietnia uczniowie klas IVb i IVd wraz ze swoimi wychowawczyniami i opiekunami wyjechali na wycieczkę do Warszawy.

Wyjazd poświęcony był Warszawie czasów wojny i dziejom narodu żydowskiego w latach 1939 – 1945. Wędrowaliśmy ulicami dawnego getta warszawskiego, oglądaliśmy zdjęcia przedwojennej Warszawy, poznawaliśmy tradycje żydowskie oraz dzieje stolicy i jej żydowskich mieszkańców. W pewnym momencie zostaliśmy podzieleni na mniejsze zespoły, każdy otrzymał mapę oraz kartę zadań i rozpoczęliśmy gre miejską p.t. „Getto było wszędzie”. Oj trzeba było się trochę nagłówkować, złapać orientację w terenie, wytężyć wzrok i uruchomić spostrzegawczość! Wcale nie było lekko. Po dotarciu na metę (Synagoga Nożyków) okazało się, że żadna z grup nie była w stanie wykonać wszystkich zadań. Ale liczyła się przede wszystkim dobra zabawa.

IMG 5533IMG 5533
IMG 5532IMG 5532
IMG 5531IMG 5531
IMG 5530IMG 5530
IMG 5529IMG 5529
IMG 5528IMG 5528
IMG 5527IMG 5527
IMG 5526IMG 5526
IMG 5525IMG 5525
IMG 5524IMG 5524
IMG_5522IMG_5522
IMG 5523IMG 5523
IMG 5521IMG 5521
IMG 5518IMG 5518
IMG 5517IMG 5517
IMG 5516IMG 5516
IMG 5514IMG 5514
IMG 5513IMG 5513
Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, Aktualności
  • 11 kwietnia, 2014

Rekolekcje Wielkopostne 2014

Rekolekcje wielkopostne dla dzieci naszej szkoły odbędą się w dniach od 17 do 19 marca 2014 r. (poniedziałek – środa).

Spotkania rekolekcyjne przez pierwsze dwa dni przeprowadzone zostaną w szkole, w trzech grupach:

  • klasy 1-2 o godzinie 9.00
  • klasy 3-4 o godzinie 10.30
  • klasy 5-6 o godzinie 12.00.

Każde spotkanie będzie trwało około 1 godziny.

Ostatniego dnia rekolekcji, w środę, będą odprawione Msze św. w kościele parafialnym o godz. 9.30 (klasy 1-3) i 11.00 (klasy 4-6).

W tych dniach w szkole zorganizowane są zajęcia opiekuńcze w godz. 7.30 – 17.30.

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, 2014-2015, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 11 kwietnia, 2014

Listy kandydatów zakwalifikowanych

Szanowni Państwo, na tablicy ogłoszeń przy wejściu do szkoły, zostały wywieszone listy dzieci zakwalifikowanych do przyjęcia do oddziału przedszkolnego.

Rodzice dzieci zakwalifikowanych mają obowiązek złożyć do sekretariatu szkoły potwierdzenie woli wyboru naszego oddziału przedszkolnego do dnia 14 kwietnia do godz. 15.00.

Wzór oświadczenia można pobrać w sekretariacie szkoły lub ze strony internetowej.

Listy dzieci przyjętych do oddziału przedszkolnego ogłoszone będą 16 kwietnia o godz. 8.00

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, Aktualności
  • 11 kwietnia, 2014

2 maja 2014 – dzień wolny po odpracowaniu

2 maja 2014r. będzie dniem wolnym, po wcześniejszym odpracowaniu tych zajęć w sobotę, 26 kwietnia 2014r.

W sobotę pracujemy według planu piątkowego.

Czytaj więcej

Ostatnie wpisy

  • JADŁOSPIS 12.05.2025R. – 16.05.2025R. 9 maja 2025
  • Półkolonie 2025 6 maja 2025
  • JADŁOSPIS 28.04.2025R. – 30.04.2025R. 25 kwietnia 2025
  • Lista kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia do oddziałów przedszkolnych w roku szkolnym 2025/26 23 kwietnia 2025
  • JADŁOSPIS 22.04.2025R. – 25.04.2025R. 18 kwietnia 2025
  • OPŁATA ZA POSIŁKI W MAJU 2025 18 kwietnia 2025
  • JADŁOSPIS 14.04.25R. – 18.04.25R. 11 kwietnia 2025
  • Sukces na arenie międzynarodowej 7 kwietnia 2025
  • JADŁOSPIS 07.04.2025R. – 11.04.2025R. 4 kwietnia 2025
  • Udział w Dniu Kariery Zawodowej 3 kwietnia 2025
  • JADŁOSPIS 31.03.2025R. – 04.04.2025R. 28 marca 2025
  • Szkolenie dla rodziców 24 marca 2025
  • JADŁOSPIS 24.03.2025R. – 28.03.2025R. 21 marca 2025
  • Szkoła Pełna Talentów 3 21 marca 2025
  • Opłata za posiłki w kwietniu 2025 20 marca 2025

Nawigacja po wpisach

« 1 … 194 195 196 … 217 »

© 2019 Szkoła Podstawowa nr 2 im. Księcia Janusza

Unia Europejska BIP
Przejdź do treści
Otwórz pasek narzędzi Dostepność

Dostepność

  • Powiększ tekstPowiększ tekst
  • Zmniejsz tekstZmniejsz tekst
  • SzarośćSzarość
  • Podkreślenie linkówPodkreślenie linków
  • Resetuj Resetuj