Facebook Youtube
Rekrutacja do szkoły 2016/2017 Rekrutacja do szkoły 2016/2017
  • ul. Kalwaryjska 3
    05-530 Góra Kalwaria
  • 22 727 35 28
    sp2@sp2.mgk.pl
  • Aktualności
  • Szkoła
    • Dyrekcja
    • Patron
    • Hymn szkoły
    • Historia
    • Dokumenty do pobrania
    • Kalendarium
      • Kalendarz roku szkolnego 2024/2025
      • Kalendarz roku szkolnego 2023/2024
      • Kalendarz roku szkolnego 2022/2023
      • Kalendarz roku szkolnego 2021/2022
      • Kalendarz roku szkolnego 2020/2021
      • Kalendarz roku szkolnego 2019/2020
      • Kalendarz roku szkolnego 2018/2019
      • Kalendarz roku szkolnego 2017/2018
      • Kalendarz roku szkolnego 2016/2017
    • Archiwum
      • Archiwum 2023-2024
      • Archiwum 2022-2023
      • Archiwum 2021-2022
      • Archiwum 2020-2021
      • Archiwum 2019-2020
      • Archiwum 2018-2019
      • Archiwum 2017-2018
      • Archiwum 2016-2017
      • Archiwum 2015-2016
      • Archiwum 2014-2015
      • Archiwum 2013-2014
      • Archiwum 2012-2013
    • RODO
  • Nauczyciele
    • Nauczyciele szkoły
    • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
      • Dokumenty do pobrania
      • Pedagog
      • Psycholog
      • Logopeda
      • Terapeuta pedagogiczny
      • Artykuły
      • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w naszej szkole
    • Biblioteka szkolna
      • Biblioteka – aktualności
      • Godziny pracy biblioteki
      • Katalog on-line
    • Świetlica
    • Informacje dla nauczycieli
    • Materiały dla nauczycieli
  • Uczniowie
    • Egzamin ósmoklasisty
    • Lekcje zdalne
      • Lekcje zdalne 2020/21
        • Informacje
        • Oddziały przedszkolne
      • Lekcje zdalne 2019/20
        • Lekcje dla klas 1-3
        • Lekcje dla klas 4
        • Lekcje dla klas 5
        • Lekcje dla klas 6
        • Oddziały przedszkolne
    • Wydarzenia w klasach
      • Oddziały przedszkolne
      • Klasy 1-3
      • Klasy 4-8
    • Wydarzenia sportowe
      • Sport 2022-2023
      • Sport 2020-2021
      • Sport 2019-2020
      • Sport 2018-2019
      • Sport 2017-2018
      • Sport 2016-2017
      • Sport 2015-2016
      • Sport 2014-2015
      • Sport 2013-2014
      • Sport 2012-2013
      • Sport 2011-2012
    • Samorząd Szkolny
    • Szkolny Klub Wolontariusza
    • Doradztwo zawodowe
    • Plany lekcji
    • Zajęcia dodatkowe
    • Konkursy
    • Podręczniki
    • Ciekawostki
      • Cudze chwalicie …
  • Rodzice
    • Zapisy do szkoły i przedszkola
    • Rada rodziców
      • Aktualności Rady Rodziców
      • Skład Rady Rodziców
      • Dokumenty Rady Rodziców
    • Grupa zadań OPP
    • Informacje dla rodziców
    • Materiały dla rodziców
    • Obiady
    • Gdzie szukać pomocy?
    • Szkoła Odpowiedzialna Cyfrowo
  • Kontakt
  • Office 365
  • E-dziennik
  • eduVULCAN
  • Aktualności
  • Szkoła
    • Dyrekcja
    • Patron
    • Hymn szkoły
    • Historia
    • Dokumenty do pobrania
    • Kalendarium
      • Kalendarz roku szkolnego 2024/2025
      • Kalendarz roku szkolnego 2023/2024
      • Kalendarz roku szkolnego 2022/2023
      • Kalendarz roku szkolnego 2021/2022
      • Kalendarz roku szkolnego 2020/2021
      • Kalendarz roku szkolnego 2019/2020
      • Kalendarz roku szkolnego 2018/2019
      • Kalendarz roku szkolnego 2017/2018
      • Kalendarz roku szkolnego 2016/2017
    • Archiwum
      • Archiwum 2023-2024
      • Archiwum 2022-2023
      • Archiwum 2021-2022
      • Archiwum 2020-2021
      • Archiwum 2019-2020
      • Archiwum 2018-2019
      • Archiwum 2017-2018
      • Archiwum 2016-2017
      • Archiwum 2015-2016
      • Archiwum 2014-2015
      • Archiwum 2013-2014
      • Archiwum 2012-2013
    • RODO
  • Nauczyciele
    • Nauczyciele szkoły
    • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
      • Dokumenty do pobrania
      • Pedagog
      • Psycholog
      • Logopeda
      • Terapeuta pedagogiczny
      • Artykuły
      • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w naszej szkole
    • Biblioteka szkolna
      • Biblioteka – aktualności
      • Godziny pracy biblioteki
      • Katalog on-line
    • Świetlica
    • Informacje dla nauczycieli
    • Materiały dla nauczycieli
  • Uczniowie
    • Egzamin ósmoklasisty
    • Lekcje zdalne
      • Lekcje zdalne 2020/21
        • Informacje
        • Oddziały przedszkolne
      • Lekcje zdalne 2019/20
        • Lekcje dla klas 1-3
        • Lekcje dla klas 4
        • Lekcje dla klas 5
        • Lekcje dla klas 6
        • Oddziały przedszkolne
    • Wydarzenia w klasach
      • Oddziały przedszkolne
      • Klasy 1-3
      • Klasy 4-8
    • Wydarzenia sportowe
      • Sport 2022-2023
      • Sport 2020-2021
      • Sport 2019-2020
      • Sport 2018-2019
      • Sport 2017-2018
      • Sport 2016-2017
      • Sport 2015-2016
      • Sport 2014-2015
      • Sport 2013-2014
      • Sport 2012-2013
      • Sport 2011-2012
    • Samorząd Szkolny
    • Szkolny Klub Wolontariusza
    • Doradztwo zawodowe
    • Plany lekcji
    • Zajęcia dodatkowe
    • Konkursy
    • Podręczniki
    • Ciekawostki
      • Cudze chwalicie …
  • Rodzice
    • Zapisy do szkoły i przedszkola
    • Rada rodziców
      • Aktualności Rady Rodziców
      • Skład Rady Rodziców
      • Dokumenty Rady Rodziców
    • Grupa zadań OPP
    • Informacje dla rodziców
    • Materiały dla rodziców
    • Obiady
    • Gdzie szukać pomocy?
    • Szkoła Odpowiedzialna Cyfrowo
  • Kontakt
  • Office 365
  • E-dziennik
  • eduVULCAN
  • omydeer
  • 2015-2016, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 29 stycznia, 2016

Rekrutacja do szkoły 2016/2017

Szanowni Państwo, rozpoczynamy zapisy do klas pierwszych na rok szkolny 2016/2017.

Więcej informacji w Zapisy do szkoły i przedszkola – Zobacz

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2015-2016, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 29 stycznia, 2016

Terminarz rekrutacji do szkoły na rok szkolny 2016/2017

Terminarz rekrutacji obowiązujący dzieci spoza obwodu szkoły:

Lp.Rodzaj czynnościTermin postępowania rekrutacyjnegoTermin postępowania uzupełniającego
1.Złożenie wniosku o przyjęcie do kl. I szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym04.04 – 18.04.2016 r.16.08 – 22.08.2016 r.
2.Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do kl. I szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 20t ust.7 ustawy o systemie oświaty19.04 – 22.04.2016 r.23.08.2016 r.
3.Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych04.05.2016 r. godz. 14:0024.08.2016 r. godz. 13:00
4.Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczeniaod 05.05.2016 r. godz. 15:00
do 09.05.2016 r. godz. 15:00
od 24.08.2016 r. godz. 14:00
do 26.08.2016 r. godz. 14:00
5.Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych11.05.2016 r. do godz. 14:0029.08.2016 r. do godz. 14:00
Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2015-2016, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 29 stycznia, 2016

Zapisy do szkoły na rok szkolny 2016/2017

Szanowni Państwo, rozpoczynamy przyjmowanie zgłoszeń do szkoły do klasy pierwszej w roku szkolnym 2016/2017. Obowiązują Państwa dwie różne procedury w zależności od tego, czy dziecko zamieszkuje w obwodzie szkoły, czy jest spoza obwodu

I. Dzieci z obwodu szkoły.

Rodzice dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły (dzieci nie muszą być zameldowane) mają obowiązek zgłosić dziecko do szkoły. W tym celu należy wypełnić zgłoszenie i złożyć w sekretariacie szkoły do 18.04.2016 r. Podpisane i zeskanowane zgłoszenie można przesłać też drogą elektroniczną na adres sekretariat@sp2.mgk.pl.

Druk zgłoszenia można pobrać w sekretariacie szkoły lub ze strony internetowej szkoły: Pobierz

Dzieci z obwodu nie podlegają procedurze rekrutacji. Są przyjmowane do szkoły z urzędu

II. Dzieci spoza obwodu szkoły.

Rodzice dzieci zamieszkałych poza obwodem szkoły mogą wnioskować o przyjęcie dziecka do szkoły. W tym celu należy złożyć w sekretariacie szkoły wniosek o przyjęcie dziecka w terminie 04.04 – 18.04.2016 r. Podpisany i zeskanowany wniosek można przesłać też drogą elektroniczną na adres sekretariat@sp2.mgk.pl. Druk wniosku można będzie pobrać w sekretariacie szkoły lub ze strony internetowej szkoły w marcu.

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2015-2016, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 21 stycznia, 2016

Rekrutacja do oddziału przedszkolnego – rok szkolny 2016/2017

Szanowni Rodzice/Opiekunowie informujemy, że 12 lutego 2016 r. rozpoczynają się zapisy dzieci do przedszkoli:

  • Przedszkole Samorządowe Nr 1 w Górze Kalwarii, ul. Ks. Sajny18,
  • Samorządowe Przedszkole Integracyjne w Górze Kalwarii ul. Dominikańska 6,
  • Przedszkole Samorządowe w Wilczynku,
  • Przedszkole Samorządowe w Kątach
  • oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych Gminy Góra Kalwaria

Rodzice/Opiekunowi składają dokumenty zgodnie z obowiązującymi procedurami rekrutacyjnymi w terminie od 12.02.2016 r. do 26.02.2016 r.

Listy dzieci przyjętych będą wywieszone na tablicy ogłoszeń w poszczególnych placówkach w dniu 31 marca 2016 r.

 

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2015-2016, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 21 stycznia, 2016

Rekrutacja do oddziału przedszkolnego – rok szkolny 2016/2017

Szanowni Rodzice/Opiekunowie informujemy, że 12 lutego 2016 r. rozpoczynają się zapisy dzieci do przedszkoli:

  • Przedszkole Samorządowe Nr 1 w Górze Kalwarii, ul. Ks. Sajny18,
  • Samorządowe Przedszkole Integracyjne w Górze Kalwarii ul. Dominikańska 6,
  • Przedszkole Samorządowe w Wilczynku,
  • Przedszkole Samorządowe w Kątach
  • oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych Gminy Góra Kalwaria 

Rodzice/Opiekunowi składają dokumenty zgodnie z obowiązującymi procedurami rekrutacyjnymi w terminie:

  • od 12.02.2016 r. do 26.02.2016 r.

Listy dzieci przyjętych będą wywieszone na tablicy ogłoszeń w poszczególnych placówkach w dniu:

  • 31 marca 2016 r.

Wniosek do oddziału przedszkolnego – Pobierz

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2014-2015, 2015-2016, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 11 marca, 2015

Terminy rekrutacji do oddziałów przedszkolnych na rok szkolny 2015/2016

Podajemy terminy rekrutacji do oddziałów przedszkolnych na rok szkolny 2015/2016

  • 24.03 – 10.04.2015r. – Wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyjęcie dzieci do oddziału przedszkolnego
  • 28.04.2015r. – podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych
  • 28 – 30.04. 2015r. do godz. 10.00 – składanie przez rodziców deklaracji potwierdzającej wolę wyboru oddziału przedszkolnego
  • 30.04.2015r. do godz. 16.00 – podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych

Terminy postępowania uzupełniającego (jeśli będą wolne miejsca)

  • 26.05 – 10.06.2015r. – Wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyjęcie dzieci do oddziału przedszkolnego
  • 26.06.2015r. – podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych
  • 26 – 30.06. 2015r. do godz. 10.00 – składanie przez rodziców deklaracji potwierdzającej wolę wyboru oddziału przedszkolnego
  • 30.06.2015r. do godz. 16.00 – podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych

Terminy w procedurze odwoławczej:

  • Składanie wniosków o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia – do 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
  • Przygotowanie i wydanie uzasadnienia odmowy przyjęcia – do 5 dni od daty złożenia wniosku o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia.
  • Złożenie do dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej – do 7 dni od terminu otrzymania pisemnego uzasadnienia odmowy przyjęcia.
  • Rozstrzygnięcie przez dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej – do 7 dni od złożenia do dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej.
Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2014-2015, 2015-2016, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 2 marca, 2015

Zapisy do szkoły na rok szkolny 2015/2016

Szanowni Państwo, podajemy terminy rekrutacji do szkoły w roku szkolnym 2015/2016. Zasady rekrutacji nie zmieniły się i obowiązuje procedura Zobacz z roku ubiegłego.

I rekrutacja

  • od 2 do 31 marca 2015 r. – pobieranie i składanie w sekretariacie zgłoszeń Pobierz i wniosków Pobierz do klasy pierwszej
  • 15 kwietnia 2015 r. – ogłoszenie listy kandydatów zakwalifikowanych
  • 20 kwietnia 2015 r. – ostateczny termin potwierdzenia woli zapisania dziecka do klasy pierwszej w naszej szkole
  • 24 kwietnia 2015 r. – ogłoszenie listy dzieci przyjętych do klas pierwszych

II rekrutacja – w przypadku wolnych miejsc

  •  do 14 sierpnia 2015 r. – pobieranie i składanie w sekretariacie zgłoszeń i wniosków do klasy pierwszej
  • 19 sierpnia 2015 r. – ogłoszenie listy kandydatów zakwalifikowanych
  • 21 sierpnia 2015 r. – ostateczny termin potwierdzenia woli zapisania dziecka do klasy pierwszej w naszej szkole
  • 25 sierpnia 2015 r. – ogłoszenie listy dzieci przyjętych do klas pierwszych
Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2014-2015, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 1 marca, 2015

Dzień otwarty dla rodziców i dzieci

Szanowni Państwo!

Zapraszamy na dzień otwarty. Przyjdźcie do nas w sobotę 7 marca.

W godzinach 10:00 – 12:00 będziecie mogli obejrzeć zajęcia, spotkać się z Dyrektorem szkoły i nauczycielami. Zobaczcie szkołę i zostańcie z nami na dłużej!

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, 2014-2015, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 18 kwietnia, 2014

Procedura rekrutacji do klas pierwszych na rok szkolny 2014/2015

I. Zasady rekrutacji do klas pierwszych

 1. Do klasy pierwszej szkoły przyjmuje się z urzędu dzieci zamieszkałe w obwodzie szkoły na podstawie zgłoszenia rodziców dzieci (wzór zgłoszenia – Pobierz).

2. Kandydaci zamieszkali poza obwodem Szkoły Podstawowej nr 2 im. Księcia Janusza w Górze Kalwarii mogą być przyjęci do klasy pierwszej po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego, jeśli szkoła będzie nadal dysponowała wolnymi miejscami.

3. Postępowanie rekrutacyjne jest prowadzone na wniosek rodzica dziecka (wzór wniosku – Pobierz)

4. W postępowaniu rekrutacyjnym na rok szkolny 2014/2015 i 2015/2016 brane są pod uwagę następujące kryteria:

Lp.Kryterium obowiązkoweLiczba punktów
1.Rodzeństwo kandydata realizuje obowiązek szkolny w SP nr 2 w Górze Kalwarii10
2.Miejsce pracy jednego z rodziców jest w obwodzie SP nr 2 w Górze Kalwarii7
3.Kandydat uczęszcza do przedszkola znajdującego się w obwodzie SP nr 2 w Górze Kalwarii5
4.Jeden z rodziców jest absolwentem SP nr 2 w Górze Kalwarii3

5. Punkty ulegają sumowaniu. W pierwszej kolejności przyjmowani są kandydaci do największej liczby punktów aż do wyczerpania wolnych miejsc. W przypadku, gdy kandydaci otrzymają taką samą liczbę punktów i jest więcej kandydatów niż ostatnich wolnych miejsc w szkole, o przyjęciu do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Księcia Janusza w Górze Kalwarii decydują kryteria dodatkowe:

Lp.Kryterium dodatkoweLiczba punktów
1.Wielodzietność rodziny kandydata1
2.Niepełnosprawność kandydata1
3.Niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata1
4.1
5.Objęcie kandydata pieczą zastępczą1

6. Spełnienie ww. kryteriów rodzice potwierdzają składając pisemne oświadczenie we wniosku o przyjecie dziecka spoza obwodu do szkoły (wzór wniosku – Pobierz).

 

II. Terminy postępowania rekrutacyjnego w roku szkolnym 2014/2015

 1. Od 13 marca 2014 r. do 28 kwietnia 2014 r. zgłaszanie dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły.

2. Od 20 marca 2014 r. do 28 kwietnia 2014 r. składanie wniosków o przyjęcie dzieci spoza obwodu szkoły.

3. 9 maja 2014r. wywieszenie list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Księcia Janusza w Górze Kalwarii (wzór – Pobierz).

4. Do 14 maja 2014r. do godziny 16.00 rodzice kandydatów zakwalifikowanych do szkoły składają pisemne potwierdzenie woli zapisania dziecka w szkole, do której dziecko zostało zakwalifikowane (wzór – Pobierz).

5. 16 maja 2014r. wywieszenie list kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych do szkoły lub informację liczbie wolnych miejsc (wzór – Pobierz).

 

III. Zadania komisji rekrutacyjnej

 1. Postępowanie rekrutacyjne do szkoły przeprowadza komisja rekrutacyjna powołana przez dyrektora szkoły w oparciu o odrębne zarządzenie dyrektora szkoły.

2. Do zadań komisji należy:

a. rozpatrzenie wniosków rodziców kandydatów, ustalenie wyników postępowania rekrutacyjnego i podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych,

b. ustalenie i podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych,

c. sporządzenie protokołu postępowania rekrutacyjnego,

d. uzasadnienie odmowy przyjęcia kandydata.

3. Komisja rekrutacyjna ma prawo do weryfikacji złożonych przez rodziców/ prawnych opiekunów zgłoszeń do szkoły, wniosków o przyjecie do szkoły oraz oświadczeń o spełnianiu kryteriów naboru dla dzieci spoza obwodu szkoły.

4. Listy, o których mowa w punkcie 2a i 2b, podaje się do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w szkole.

5. Listy zawierają imiona i nazwiska kandydatów uszeregowane w kolejności alfabetycznej oraz najmniejszą liczbę punktów, która uprawnia do przyjęcia do szkoły.

6. Dzień podania do publicznej wiadomości list kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych do szkoły jest określony w formie adnotacji umieszczonej na tej liście, opatrzonej podpisem przewodniczącego komisji rekrutacyjnej.

 

IV. Procedury odwoławcze

 1. W terminie 7 dni od podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych, rodzic może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do szkoły.

2. Uzasadnienie sporządza się w terminie 5 dni od dnia wystąpienia przez rodzica kandydata z wnioskiem. Uzasadnienie zawiera przyczyny odmowy przyjęcia, w tym najniższą liczbę punktów, która uprawniała do przyjęcia oraz liczbę punktów, którą kandydat uzyskał w postępowaniu rekrutacyjnym.

3. Rodzic kandydata może wnieść do dyrektora szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej, w terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia.

4. Dyrektor szkoły rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w terminie 7 dni od otrzymania odwołania.

5. Na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły służy skarga do sądu administracyjnego.

 

V. Rekrutacja uzupełniająca

1. Jeżeli po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego szkoła nadal dysponuje wolnymi miejscami, dyrektor szkoły może przeprowadzić postępowanie uzupełniające (na tych samych zasadach), które powinno zakończyć się do końca roku szkolnego poprzedzającego rok szkolny, na który prowadzone jest postępowanie rekrutacyjne.

 

VI. Przepisy końcowe

 1. Dane osobowe kandydatów przyjętych zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentacja postępowania rekrutacyjnego są przechowywane nie dłużej niż do końca okresu, w którym uczeń uczęszcza do szkoły.

2. Dane osobowe kandydatów nieprzyjętych zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentacja postępowania rekrutacyjnego są przechowywane w szkole przez okres roku, chyba że na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły została wniesiona skarga do sądu administracyjnego i postępowanie nie zostało zakończone prawomocnym wyrokiem.

3. Wzory dokumentów można odebrać w sekretariacie szkoły lub pobrać ze strony internetowej szkoły.

4. Regulamin zostanie podany do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w szkole oraz opublikowanie na stronie internetowej szkoły.

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, 2014-2015, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 11 kwietnia, 2014

Listy kandydatów zakwalifikowanych

Szanowni Państwo, na tablicy ogłoszeń przy wejściu do szkoły, zostały wywieszone listy dzieci zakwalifikowanych do przyjęcia do oddziału przedszkolnego.

Rodzice dzieci zakwalifikowanych mają obowiązek złożyć do sekretariatu szkoły potwierdzenie woli wyboru naszego oddziału przedszkolnego do dnia 14 kwietnia do godz. 15.00.

Wzór oświadczenia można pobrać w sekretariacie szkoły lub ze strony internetowej.

Listy dzieci przyjętych do oddziału przedszkolnego ogłoszone będą 16 kwietnia o godz. 8.00

Czytaj więcej

Ostatnie wpisy

  • JADŁOSPIS 26.05.2025R. – 30.05.2025R. 23 maja 2025
  • OPŁATA ZA POSIŁKI W CZERWCU 2025 20 maja 2025
  • JADŁOSPIS 19.05.2025R – 23.05.2025R. 16 maja 2025
  • Tata Też Czyta 2025 – nowa odsłona kampanii proczytelniczej dla ojców 12 maja 2025
  • Zapisy na półkolonie 2025 12 maja 2025
  • JADŁOSPIS 12.05.2025R. – 16.05.2025R. 9 maja 2025
  • Półkolonie 2025 6 maja 2025
  • JADŁOSPIS 28.04.2025R. – 30.04.2025R. 25 kwietnia 2025
  • Lista kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia do oddziałów przedszkolnych w roku szkolnym 2025/26 23 kwietnia 2025
  • JADŁOSPIS 22.04.2025R. – 25.04.2025R. 18 kwietnia 2025
  • OPŁATA ZA POSIŁKI W MAJU 2025 18 kwietnia 2025
  • JADŁOSPIS 14.04.25R. – 18.04.25R. 11 kwietnia 2025
  • Sukces na arenie międzynarodowej 7 kwietnia 2025
  • JADŁOSPIS 07.04.2025R. – 11.04.2025R. 4 kwietnia 2025
  • Udział w Dniu Kariery Zawodowej 3 kwietnia 2025

Nawigacja po wpisach

« 1 … 7 8 9 »

© 2019 Szkoła Podstawowa nr 2 im. Księcia Janusza

Unia Europejska BIP
Przejdź do treści
Otwórz pasek narzędzi Dostepność

Dostepność

  • Powiększ tekstPowiększ tekst
  • Zmniejsz tekstZmniejsz tekst
  • SzarośćSzarość
  • Podkreślenie linkówPodkreślenie linków
  • Resetuj Resetuj