Facebook Youtube
Dni otwarte klas 0-V, zebranie rodziców klas VI Dni otwarte klas 0-V, zebranie rodziców klas VI
  • ul. Kalwaryjska 3
    05-530 Góra Kalwaria
  • 22 727 35 28
    sp2@sp2.mgk.pl
  • Aktualności
  • Szkoła
    • Dyrekcja
    • Patron
    • Hymn szkoły
    • Historia
    • Dokumenty do pobrania
    • Kalendarium
      • Kalendarz roku szkolnego 2024/2025
      • Kalendarz roku szkolnego 2023/2024
      • Kalendarz roku szkolnego 2022/2023
      • Kalendarz roku szkolnego 2021/2022
      • Kalendarz roku szkolnego 2020/2021
      • Kalendarz roku szkolnego 2019/2020
      • Kalendarz roku szkolnego 2018/2019
      • Kalendarz roku szkolnego 2017/2018
      • Kalendarz roku szkolnego 2016/2017
    • Archiwum
      • Archiwum 2023-2024
      • Archiwum 2022-2023
      • Archiwum 2021-2022
      • Archiwum 2020-2021
      • Archiwum 2019-2020
      • Archiwum 2018-2019
      • Archiwum 2017-2018
      • Archiwum 2016-2017
      • Archiwum 2015-2016
      • Archiwum 2014-2015
      • Archiwum 2013-2014
      • Archiwum 2012-2013
    • RODO
  • Nauczyciele
    • Nauczyciele szkoły
    • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
      • Dokumenty do pobrania
      • Pedagog
      • Psycholog
      • Logopeda
      • Terapeuta pedagogiczny
      • Artykuły
      • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w naszej szkole
    • Biblioteka szkolna
      • Biblioteka – aktualności
      • Godziny pracy biblioteki
      • Katalog on-line
    • Świetlica
    • Informacje dla nauczycieli
    • Materiały dla nauczycieli
  • Uczniowie
    • Egzamin ósmoklasisty
    • Lekcje zdalne
      • Lekcje zdalne 2020/21
        • Informacje
        • Oddziały przedszkolne
      • Lekcje zdalne 2019/20
        • Lekcje dla klas 1-3
        • Lekcje dla klas 4
        • Lekcje dla klas 5
        • Lekcje dla klas 6
        • Oddziały przedszkolne
    • Wydarzenia w klasach
      • Oddziały przedszkolne
      • Klasy 1-3
      • Klasy 4-8
    • Wydarzenia sportowe
      • Sport 2022-2023
      • Sport 2020-2021
      • Sport 2019-2020
      • Sport 2018-2019
      • Sport 2017-2018
      • Sport 2016-2017
      • Sport 2015-2016
      • Sport 2014-2015
      • Sport 2013-2014
      • Sport 2012-2013
      • Sport 2011-2012
    • Samorząd Szkolny
    • Szkolny Klub Wolontariusza
    • Doradztwo zawodowe
    • Plany lekcji
    • Zajęcia dodatkowe
    • Konkursy
    • Podręczniki
    • Ciekawostki
      • Cudze chwalicie …
  • Rodzice
    • Zapisy do szkoły i przedszkola
    • Rada rodziców
      • Aktualności Rady Rodziców
      • Skład Rady Rodziców
      • Dokumenty Rady Rodziców
    • Grupa zadań OPP
    • Informacje dla rodziców
    • Materiały dla rodziców
    • Obiady
    • Gdzie szukać pomocy?
    • Szkoła Odpowiedzialna Cyfrowo
  • Kontakt
  • Office 365
  • E-dziennik
  • eduVULCAN
  • Aktualności
  • Szkoła
    • Dyrekcja
    • Patron
    • Hymn szkoły
    • Historia
    • Dokumenty do pobrania
    • Kalendarium
      • Kalendarz roku szkolnego 2024/2025
      • Kalendarz roku szkolnego 2023/2024
      • Kalendarz roku szkolnego 2022/2023
      • Kalendarz roku szkolnego 2021/2022
      • Kalendarz roku szkolnego 2020/2021
      • Kalendarz roku szkolnego 2019/2020
      • Kalendarz roku szkolnego 2018/2019
      • Kalendarz roku szkolnego 2017/2018
      • Kalendarz roku szkolnego 2016/2017
    • Archiwum
      • Archiwum 2023-2024
      • Archiwum 2022-2023
      • Archiwum 2021-2022
      • Archiwum 2020-2021
      • Archiwum 2019-2020
      • Archiwum 2018-2019
      • Archiwum 2017-2018
      • Archiwum 2016-2017
      • Archiwum 2015-2016
      • Archiwum 2014-2015
      • Archiwum 2013-2014
      • Archiwum 2012-2013
    • RODO
  • Nauczyciele
    • Nauczyciele szkoły
    • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
      • Dokumenty do pobrania
      • Pedagog
      • Psycholog
      • Logopeda
      • Terapeuta pedagogiczny
      • Artykuły
      • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w naszej szkole
    • Biblioteka szkolna
      • Biblioteka – aktualności
      • Godziny pracy biblioteki
      • Katalog on-line
    • Świetlica
    • Informacje dla nauczycieli
    • Materiały dla nauczycieli
  • Uczniowie
    • Egzamin ósmoklasisty
    • Lekcje zdalne
      • Lekcje zdalne 2020/21
        • Informacje
        • Oddziały przedszkolne
      • Lekcje zdalne 2019/20
        • Lekcje dla klas 1-3
        • Lekcje dla klas 4
        • Lekcje dla klas 5
        • Lekcje dla klas 6
        • Oddziały przedszkolne
    • Wydarzenia w klasach
      • Oddziały przedszkolne
      • Klasy 1-3
      • Klasy 4-8
    • Wydarzenia sportowe
      • Sport 2022-2023
      • Sport 2020-2021
      • Sport 2019-2020
      • Sport 2018-2019
      • Sport 2017-2018
      • Sport 2016-2017
      • Sport 2015-2016
      • Sport 2014-2015
      • Sport 2013-2014
      • Sport 2012-2013
      • Sport 2011-2012
    • Samorząd Szkolny
    • Szkolny Klub Wolontariusza
    • Doradztwo zawodowe
    • Plany lekcji
    • Zajęcia dodatkowe
    • Konkursy
    • Podręczniki
    • Ciekawostki
      • Cudze chwalicie …
  • Rodzice
    • Zapisy do szkoły i przedszkola
    • Rada rodziców
      • Aktualności Rady Rodziców
      • Skład Rady Rodziców
      • Dokumenty Rady Rodziców
    • Grupa zadań OPP
    • Informacje dla rodziców
    • Materiały dla rodziców
    • Obiady
    • Gdzie szukać pomocy?
    • Szkoła Odpowiedzialna Cyfrowo
  • Kontakt
  • Office 365
  • E-dziennik
  • eduVULCAN
  • omydeer
  • 2013-2014, Aktualności, Informacje dla rodziców
  • 19 kwietnia, 2014

Dni otwarte klas 0-V, zebranie rodziców klas VI

Zapraszamy Państwa na dzień otwarty, w trakcie którego będzie można spotkać się z wychowawcą klasy i nauczycielami uczącymi w klasie.

24 marca (poniedziałek) – dzień otwarty dla klas 0 – III o godz. 17:00. Wykaz sal dostępny będzie w szkole przed zebraniem. Spotkania z wychowawczyniami klas 1a i 2c odbędą się w innym terminie (będzie on przekazany dzieciom i podany w szatni).

25 marca (wtorek) – dzień otwarty dla klas IV – V o godz. 17:00. Wykaz sal dostępny będzie w szkole przed zebraniem.

25 marca (wtorek) – zebrania klasowe dla klas VI o godz. 17:00. Podczas zebrań w klasach szóstych zostaną przekazane informacje dotyczące sprawdzianu na koniec szkoły podstawowej, odbędą się też spotkania z Dyrektorami Zespołów Szkół Ogólnokształcących – omawiane będą kwestie związane z rekrutacją do gimnazjów.

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, 2014-2015, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 18 kwietnia, 2014

Procedura rekrutacji do klas pierwszych na rok szkolny 2014/2015

I. Zasady rekrutacji do klas pierwszych

 1. Do klasy pierwszej szkoły przyjmuje się z urzędu dzieci zamieszkałe w obwodzie szkoły na podstawie zgłoszenia rodziców dzieci (wzór zgłoszenia – Pobierz).

2. Kandydaci zamieszkali poza obwodem Szkoły Podstawowej nr 2 im. Księcia Janusza w Górze Kalwarii mogą być przyjęci do klasy pierwszej po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego, jeśli szkoła będzie nadal dysponowała wolnymi miejscami.

3. Postępowanie rekrutacyjne jest prowadzone na wniosek rodzica dziecka (wzór wniosku – Pobierz)

4. W postępowaniu rekrutacyjnym na rok szkolny 2014/2015 i 2015/2016 brane są pod uwagę następujące kryteria:

Lp.Kryterium obowiązkoweLiczba punktów
1.Rodzeństwo kandydata realizuje obowiązek szkolny w SP nr 2 w Górze Kalwarii10
2.Miejsce pracy jednego z rodziców jest w obwodzie SP nr 2 w Górze Kalwarii7
3.Kandydat uczęszcza do przedszkola znajdującego się w obwodzie SP nr 2 w Górze Kalwarii5
4.Jeden z rodziców jest absolwentem SP nr 2 w Górze Kalwarii3

5. Punkty ulegają sumowaniu. W pierwszej kolejności przyjmowani są kandydaci do największej liczby punktów aż do wyczerpania wolnych miejsc. W przypadku, gdy kandydaci otrzymają taką samą liczbę punktów i jest więcej kandydatów niż ostatnich wolnych miejsc w szkole, o przyjęciu do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Księcia Janusza w Górze Kalwarii decydują kryteria dodatkowe:

Lp.Kryterium dodatkoweLiczba punktów
1.Wielodzietność rodziny kandydata1
2.Niepełnosprawność kandydata1
3.Niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata1
4.1
5.Objęcie kandydata pieczą zastępczą1

6. Spełnienie ww. kryteriów rodzice potwierdzają składając pisemne oświadczenie we wniosku o przyjecie dziecka spoza obwodu do szkoły (wzór wniosku – Pobierz).

 

II. Terminy postępowania rekrutacyjnego w roku szkolnym 2014/2015

 1. Od 13 marca 2014 r. do 28 kwietnia 2014 r. zgłaszanie dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły.

2. Od 20 marca 2014 r. do 28 kwietnia 2014 r. składanie wniosków o przyjęcie dzieci spoza obwodu szkoły.

3. 9 maja 2014r. wywieszenie list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Księcia Janusza w Górze Kalwarii (wzór – Pobierz).

4. Do 14 maja 2014r. do godziny 16.00 rodzice kandydatów zakwalifikowanych do szkoły składają pisemne potwierdzenie woli zapisania dziecka w szkole, do której dziecko zostało zakwalifikowane (wzór – Pobierz).

5. 16 maja 2014r. wywieszenie list kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych do szkoły lub informację liczbie wolnych miejsc (wzór – Pobierz).

 

III. Zadania komisji rekrutacyjnej

 1. Postępowanie rekrutacyjne do szkoły przeprowadza komisja rekrutacyjna powołana przez dyrektora szkoły w oparciu o odrębne zarządzenie dyrektora szkoły.

2. Do zadań komisji należy:

a. rozpatrzenie wniosków rodziców kandydatów, ustalenie wyników postępowania rekrutacyjnego i podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych,

b. ustalenie i podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych,

c. sporządzenie protokołu postępowania rekrutacyjnego,

d. uzasadnienie odmowy przyjęcia kandydata.

3. Komisja rekrutacyjna ma prawo do weryfikacji złożonych przez rodziców/ prawnych opiekunów zgłoszeń do szkoły, wniosków o przyjecie do szkoły oraz oświadczeń o spełnianiu kryteriów naboru dla dzieci spoza obwodu szkoły.

4. Listy, o których mowa w punkcie 2a i 2b, podaje się do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w szkole.

5. Listy zawierają imiona i nazwiska kandydatów uszeregowane w kolejności alfabetycznej oraz najmniejszą liczbę punktów, która uprawnia do przyjęcia do szkoły.

6. Dzień podania do publicznej wiadomości list kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych do szkoły jest określony w formie adnotacji umieszczonej na tej liście, opatrzonej podpisem przewodniczącego komisji rekrutacyjnej.

 

IV. Procedury odwoławcze

 1. W terminie 7 dni od podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych, rodzic może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do szkoły.

2. Uzasadnienie sporządza się w terminie 5 dni od dnia wystąpienia przez rodzica kandydata z wnioskiem. Uzasadnienie zawiera przyczyny odmowy przyjęcia, w tym najniższą liczbę punktów, która uprawniała do przyjęcia oraz liczbę punktów, którą kandydat uzyskał w postępowaniu rekrutacyjnym.

3. Rodzic kandydata może wnieść do dyrektora szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej, w terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia.

4. Dyrektor szkoły rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w terminie 7 dni od otrzymania odwołania.

5. Na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły służy skarga do sądu administracyjnego.

 

V. Rekrutacja uzupełniająca

1. Jeżeli po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego szkoła nadal dysponuje wolnymi miejscami, dyrektor szkoły może przeprowadzić postępowanie uzupełniające (na tych samych zasadach), które powinno zakończyć się do końca roku szkolnego poprzedzającego rok szkolny, na który prowadzone jest postępowanie rekrutacyjne.

 

VI. Przepisy końcowe

 1. Dane osobowe kandydatów przyjętych zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentacja postępowania rekrutacyjnego są przechowywane nie dłużej niż do końca okresu, w którym uczeń uczęszcza do szkoły.

2. Dane osobowe kandydatów nieprzyjętych zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentacja postępowania rekrutacyjnego są przechowywane w szkole przez okres roku, chyba że na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły została wniesiona skarga do sądu administracyjnego i postępowanie nie zostało zakończone prawomocnym wyrokiem.

3. Wzory dokumentów można odebrać w sekretariacie szkoły lub pobrać ze strony internetowej szkoły.

4. Regulamin zostanie podany do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w szkole oraz opublikowanie na stronie internetowej szkoły.

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, 2014-2015, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 11 kwietnia, 2014

Listy kandydatów zakwalifikowanych

Szanowni Państwo, na tablicy ogłoszeń przy wejściu do szkoły, zostały wywieszone listy dzieci zakwalifikowanych do przyjęcia do oddziału przedszkolnego.

Rodzice dzieci zakwalifikowanych mają obowiązek złożyć do sekretariatu szkoły potwierdzenie woli wyboru naszego oddziału przedszkolnego do dnia 14 kwietnia do godz. 15.00.

Wzór oświadczenia można pobrać w sekretariacie szkoły lub ze strony internetowej.

Listy dzieci przyjętych do oddziału przedszkolnego ogłoszone będą 16 kwietnia o godz. 8.00

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 25 marca, 2014

Przypomnienie

Szanowni Państwo, przypominamy, że 28 marca 2014 r. upływa termin składania wniosków do oddziałów przedszkolnych. Obowiązkiem przedszkolnym objęte są dzieci pięcioletnie i sześcioletnie urodzone w drugim półroczu 2008 roku.

Do dnia dzisiejszego (26 marca 2014 r.) wpłynęło 65 wniosków i deklaracji. Dysponujemy jeszcze 10 miejscami wolnymi.

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, Aktualności, Informacje dla rodziców
  • 17 marca, 2014

Pomyślmy o wakacjach… Półkolonie 2013/2014

Jeśli zastanawiacie się Państwo, jak zapewnić dziecku udany wakacyjny i niedrogi wypoczynek – zapraszamy na półkolonie organizowane w naszej szkole.

Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 15:00. Oferujemy bogaty program spędzania wolnego czasu: zajęcia sportowe, taneczne, plastyczne, rozwijające umiejętność logicznego myślenia, rajdy piesze, wyjścia na basen, wycieczki autokarowe… Zapewniamy doskonałą opiekę i wyżywienie – II śniadanie i obiad.

W tym roku organizujemy dwa turnusy półkolonii:

I turnus w dniach 30 czerwca – 11 lipca – brak już wolnych miejsc
II turnus w dniach 14 – 25 lipca – są jeszcze wolne miejsca, zapraszamy!!!

Koszt turnusu wynosi 290 złotych. Kwotę można rozłożyć na raty. Zapisy prowadzi p. Aleksandra Fedynicz – Komosa, tel. kontaktowy 509-646-516. Przy zapisie dziecka na półkolonie należy wpłacić zaliczkę (min. 100 zł) lub całość kwoty.

A w wolnej chwili – zapraszamy do artykułu i galerii z poprzednich półkolonii… Zobacz

 

 

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 12 marca, 2014

Komunikat w sprawie zapisów do klas pierwszych

Szanowni Państwo,

 18 stycznia 2014 r. weszła w życie Ustawa z 6 grudnia 2013 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw zwana powszechnie ustawą rekrutacyjną. Wprowadza ona nowy system przyjmowania uczniów do klas pierwszych w roku szkolnym 2014/2015.

Zgodnie z nowymi przepisami zmieniają się zasady rekrutacji do klasy pierwszej, która będzie wyglądać następująco:

  • Z urzędu – przyjmuje się dzieci z obwodu na podstawie zgłoszenia rodziców/prawnych opiekunów zamieszkałych w tym obwodzie;
  • W ramach postępowania rekrutacyjnego, na wniosek rodziców/ prawnych opiekunów, przyjmuje się dzieci spoza obwodu w przypadku, gdy szkoła dysponuje wolnymi miejscami.

Zgłoszenie rodziców dzieci z obwodu można pobrać ze strony internetowej szkoły lub w sekretariacie szkoły w godzinach pracy sekretariatu (8.00 – 16.00).

Wypełnione zgłoszenia można przesłać pocztą elektroniczną na adres sekretariat@sp2.mgk.pl lub złożyć osobiście w sekretariacie szkoły.

Zgłoszenia wydawane i przyjmowane będą od 13.03. do 28.04.2014r.

Kryteria rekrutacyjne i wzory wniosków dla rodziców dzieci spoza obwodu szkoły podane zostaną na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń szkoły 20 marca 2014 r.

Od 20 marca 2014 r. do 28.04. 2014 r. można pobierać i składać wnioski w sekretariacie lub drogą elektroniczną.

Przypominamy, że naukę w pierwszej klasie od 1 września 2014 r. obowiązkowo muszą rozpocząć dzieci urodzone w 2007 r i od 1 stycznia do 30 czerwca 2008 r. Dzieci urodzone od 1 lipca do 31 grudnia 2008r. mają prawo rozpocząć naukę w klasie pierwszej na wniosek rodziców. Podlegają one takiej samej procedurze rekrutacyjnej, tzn. rodzice składają zgłoszenie lub wniosek (w zależności od miejsca zamieszkania).

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 5 marca, 2014

Liczba wolnych miejsc w oddziałach przedszkolnych

Szanowni Państwo, informujemy, że w roku szkolnym 2014/2015 dysponujemy 58 wolnymi miejscami w oddziałach przedszkolnych dla dzieci pięcioletnich i sześcioletnich.

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 5 marca, 2014

Dzień otwarty

Zapraszamy na dzień otwarty -22 marca 2014 r. w godz. 10.00 – 12.00!

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 28 lutego, 2014

Zasady rekrutacji do oddziałów przedszkolnych

W roku szkolnym 2014/2015 zaczynają obowiązywać nowe zasady rekrutacji do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych.

Bardzo prosimy rodziców o zapoznanie się z procedurą rekrutacji, kryteriami przyjmowania do przedszkoli oraz  obowiązującymi terminami.

Ważne terminy:

do 28.02.2014 r.– wydawanie i składanie deklaracji kontynuacji wychowania przedszkolnego
05.03.2014 r. – ogłoszenie liczby wolnych miejsc i kryteriów przyjęć do oddziału przedszkolnego
07-28.03.2014 r. – wydawanie i składanie wniosków do oddziału przedszkolnego
11.04.2014r. – ogłoszenie wyników rekrutacji

Poniżej obowiązujący regulamin oraz wzory dokumentów. Dokumenty te można też pobrać w sekretariacie szkoły.

Regulamin rekrutacji do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej nr 2 Pobierz
Załącznik Nr 1 – deklaracja kontynuacji edukacji przedszkolnej Pobierz
Załącznik Nr 2 – wniosek o przyjęcie dziecka do oddziału przedszkolnego Pobierz
Załącznik Nr 3 – lista kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych Pobierz
Załącznik Nr 4 – oświadczenie woli Pobierz
Załącznik Nr 5 – lista kandydatów przyjętych i nieprzyjętych Pobierz

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 11 lutego, 2014

Rekrutacja do przedszkola 2014/2015

W bieżącym roku szkolnym zmieniają się zasady rekrutacji do przedszkoli. Pierwszym etapem jest zbieranie deklaracji o chęci kontynuacji wychowania przedszkolnego w przedszkolu, do którego już dziecko uczęszcza.

W związku z tym prosimy rodziców dzieci urodzonych w drugiej połowie 2008 roku, które uczęszczają do naszych oddziałów przedszkolnych i będą kontynuowały edukację przedszkolną w roku szkolnym 2014/2015, o pobranie w sekretariacie szkoły lub ze strony internetowej deklaracji i zwrot wypełnionej do 21 lutego 2014r.

Jeśli zdecydujecie Państwo, że Wasze dziecko rozpocznie w tym roku naukę w klasie pierwszej, to prosimy o pobranie i wypełnienie zgłoszenia dziecka do szkoły.

Wzory wniosków:

Deklaracja kontynuacji edukacji przedszkolnej Pobierz
Zgłoszenie dziecka z obwodu do klasy pierwszej Pobierz

Czytaj więcej

Ostatnie wpisy

  • Piknik rodzinny „Na Dworze Księcia Janusza” 25 czerwca 2025
  • Zakończenie roku szkolnego 2024/2025 23 czerwca 2025
  • JADŁOSPIS 23.06.2025R. – 27.06.2025R. 22 czerwca 2025
  • OPŁATA ZA ŻYWIENIE W OKRESIE DYŻURU WAKACYJNEGO – PRZEDSZKOLE 18 czerwca 2025
  • JADŁOSPIS 16.06.2025R. 20.06.2025R. 13 czerwca 2025
  • JADŁOSPIS 09.06.2025R. – 13.06.2025R. 8 czerwca 2025
  • JADŁOSPIS 26.05.2025R. – 30.05.2025R. 23 maja 2025
  • OPŁATA ZA POSIŁKI W CZERWCU 2025 20 maja 2025
  • JADŁOSPIS 19.05.2025R – 23.05.2025R. 16 maja 2025
  • Tata Też Czyta 2025 – nowa odsłona kampanii proczytelniczej dla ojców 12 maja 2025
  • Zapisy na półkolonie 2025 12 maja 2025
  • JADŁOSPIS 12.05.2025R. – 16.05.2025R. 9 maja 2025
  • Półkolonie 2025 6 maja 2025
  • JADŁOSPIS 28.04.2025R. – 30.04.2025R. 25 kwietnia 2025
  • Lista kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia do oddziałów przedszkolnych w roku szkolnym 2025/26 23 kwietnia 2025

Nawigacja po wpisach

« 1 … 56 57 58 … 60 »

© 2019 Szkoła Podstawowa nr 2 im. Księcia Janusza

Unia Europejska BIP
Przejdź do treści
Otwórz pasek narzędzi Dostepność

Dostepność

  • Powiększ tekstPowiększ tekst
  • Zmniejsz tekstZmniejsz tekst
  • SzarośćSzarość
  • Podkreślenie linkówPodkreślenie linków
  • Resetuj Resetuj