Facebook Youtube
Nowy rok szkolny Nowy rok szkolny
  • ul. Kalwaryjska 3
    05-530 Góra Kalwaria
  • 22 727 35 28
    sp2@sp2.mgk.pl
  • Aktualności
  • Szkoła
    • Dyrekcja
    • Patron
    • Hymn szkoły
    • Historia
    • Dokumenty do pobrania
    • Kalendarium
      • Kalendarz roku szkolnego 2024/2025
      • Kalendarz roku szkolnego 2023/2024
      • Kalendarz roku szkolnego 2022/2023
      • Kalendarz roku szkolnego 2021/2022
      • Kalendarz roku szkolnego 2020/2021
      • Kalendarz roku szkolnego 2019/2020
      • Kalendarz roku szkolnego 2018/2019
      • Kalendarz roku szkolnego 2017/2018
      • Kalendarz roku szkolnego 2016/2017
    • Archiwum
      • Archiwum 2023-2024
      • Archiwum 2022-2023
      • Archiwum 2021-2022
      • Archiwum 2020-2021
      • Archiwum 2019-2020
      • Archiwum 2018-2019
      • Archiwum 2017-2018
      • Archiwum 2016-2017
      • Archiwum 2015-2016
      • Archiwum 2014-2015
      • Archiwum 2013-2014
      • Archiwum 2012-2013
    • RODO
  • Nauczyciele
    • Nauczyciele szkoły
    • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
      • Dokumenty do pobrania
      • Pedagog
      • Psycholog
      • Logopeda
      • Terapeuta pedagogiczny
      • Artykuły
      • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w naszej szkole
    • Biblioteka szkolna
      • Biblioteka – aktualności
      • Godziny pracy biblioteki
      • Katalog on-line
    • Świetlica
    • Informacje dla nauczycieli
    • Materiały dla nauczycieli
  • Uczniowie
    • Egzamin ósmoklasisty
    • Lekcje zdalne
      • Lekcje zdalne 2020/21
        • Informacje
        • Oddziały przedszkolne
      • Lekcje zdalne 2019/20
        • Lekcje dla klas 1-3
        • Lekcje dla klas 4
        • Lekcje dla klas 5
        • Lekcje dla klas 6
        • Oddziały przedszkolne
    • Wydarzenia w klasach
      • Oddziały przedszkolne
      • Klasy 1-3
      • Klasy 4-8
    • Wydarzenia sportowe
      • Sport 2022-2023
      • Sport 2020-2021
      • Sport 2019-2020
      • Sport 2018-2019
      • Sport 2017-2018
      • Sport 2016-2017
      • Sport 2015-2016
      • Sport 2014-2015
      • Sport 2013-2014
      • Sport 2012-2013
      • Sport 2011-2012
    • Samorząd Szkolny
    • Szkolny Klub Wolontariusza
    • Doradztwo zawodowe
    • Plany lekcji
    • Zajęcia dodatkowe
    • Konkursy
    • Podręczniki
    • Ciekawostki
      • Cudze chwalicie …
  • Rodzice
    • Zapisy do szkoły i przedszkola
    • Rada rodziców
      • Aktualności Rady Rodziców
      • Skład Rady Rodziców
      • Dokumenty Rady Rodziców
    • Grupa zadań OPP
    • Informacje dla rodziców
    • Materiały dla rodziców
    • Obiady
    • Gdzie szukać pomocy?
    • Szkoła Odpowiedzialna Cyfrowo
  • Kontakt
  • Office 365
  • E-dziennik
  • eduVULCAN
  • Aktualności
  • Szkoła
    • Dyrekcja
    • Patron
    • Hymn szkoły
    • Historia
    • Dokumenty do pobrania
    • Kalendarium
      • Kalendarz roku szkolnego 2024/2025
      • Kalendarz roku szkolnego 2023/2024
      • Kalendarz roku szkolnego 2022/2023
      • Kalendarz roku szkolnego 2021/2022
      • Kalendarz roku szkolnego 2020/2021
      • Kalendarz roku szkolnego 2019/2020
      • Kalendarz roku szkolnego 2018/2019
      • Kalendarz roku szkolnego 2017/2018
      • Kalendarz roku szkolnego 2016/2017
    • Archiwum
      • Archiwum 2023-2024
      • Archiwum 2022-2023
      • Archiwum 2021-2022
      • Archiwum 2020-2021
      • Archiwum 2019-2020
      • Archiwum 2018-2019
      • Archiwum 2017-2018
      • Archiwum 2016-2017
      • Archiwum 2015-2016
      • Archiwum 2014-2015
      • Archiwum 2013-2014
      • Archiwum 2012-2013
    • RODO
  • Nauczyciele
    • Nauczyciele szkoły
    • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
      • Dokumenty do pobrania
      • Pedagog
      • Psycholog
      • Logopeda
      • Terapeuta pedagogiczny
      • Artykuły
      • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w naszej szkole
    • Biblioteka szkolna
      • Biblioteka – aktualności
      • Godziny pracy biblioteki
      • Katalog on-line
    • Świetlica
    • Informacje dla nauczycieli
    • Materiały dla nauczycieli
  • Uczniowie
    • Egzamin ósmoklasisty
    • Lekcje zdalne
      • Lekcje zdalne 2020/21
        • Informacje
        • Oddziały przedszkolne
      • Lekcje zdalne 2019/20
        • Lekcje dla klas 1-3
        • Lekcje dla klas 4
        • Lekcje dla klas 5
        • Lekcje dla klas 6
        • Oddziały przedszkolne
    • Wydarzenia w klasach
      • Oddziały przedszkolne
      • Klasy 1-3
      • Klasy 4-8
    • Wydarzenia sportowe
      • Sport 2022-2023
      • Sport 2020-2021
      • Sport 2019-2020
      • Sport 2018-2019
      • Sport 2017-2018
      • Sport 2016-2017
      • Sport 2015-2016
      • Sport 2014-2015
      • Sport 2013-2014
      • Sport 2012-2013
      • Sport 2011-2012
    • Samorząd Szkolny
    • Szkolny Klub Wolontariusza
    • Doradztwo zawodowe
    • Plany lekcji
    • Zajęcia dodatkowe
    • Konkursy
    • Podręczniki
    • Ciekawostki
      • Cudze chwalicie …
  • Rodzice
    • Zapisy do szkoły i przedszkola
    • Rada rodziców
      • Aktualności Rady Rodziców
      • Skład Rady Rodziców
      • Dokumenty Rady Rodziców
    • Grupa zadań OPP
    • Informacje dla rodziców
    • Materiały dla rodziców
    • Obiady
    • Gdzie szukać pomocy?
    • Szkoła Odpowiedzialna Cyfrowo
  • Kontakt
  • Office 365
  • E-dziennik
  • eduVULCAN
  • omydeer
  • 2014-2015, Aktualności
  • 1 września, 2014

Nowy rok szkolny

Jak ten czas szybko minął! Tak niedawno kończyliśmy rok szkolny, bawiliśmy się na półkoloniach… Dzisiaj rozpoczęliśmy nowy rok szkolny 2014/2015.

Uroczystość przygotowała klasa Vf pod kierunkiem pani Elżbiety Moczydłowskiej i przy pomocy pana Zbigniewa Wietochy. Od razu na wstępie czekało nas sporo niespodzianek: nowa – druga Pani Wicedyrektor, nowe godziny zaczynania lekcji przez starszaków, więcej pierwszych klas… oj, będzie się działo. Nic dziwnego, że i pan Dyrektor i Pan Burmistrz, a nawet Ksiądz Proboszcz życzyli nam siły i wytrwałości. Życzenia przydadzą się na pewno, przed nami 10 miesięcy ciężkiej pracy.

IMG 7730IMG 7730
IMG 7728IMG 7728
IMG 7720IMG 7720
IMG 7719IMG 7719
IMG 7713IMG 7713
IMG 7711IMG 7711
IMG 7708IMG 7708
IMG 7704IMG 7704
IMG 7696IMG 7696
IMG 7685IMG 7685
IMG 7677IMG 7677
IMG 7676IMG 7676
IMG 7675IMG 7675
IMG 7674 1IMG 7674 1
IMG 7673 1IMG 7673 1
IMG 7672 1IMG 7672 1
IMG 7669IMG 7669
IMG 7666IMG 7666
IMG 7665IMG 7665
IMG 7664 1IMG 7664 1
IMG 7661 1IMG 7661 1
Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2014-2015, Aktualności
  • 29 sierpnia, 2014

Nowe godziny rozpoczynania zajęć w roku szkolnym 2014/2015

Od roku szkolnego 2014/2015 obowiązują nowe godziny rozpoczynania zajęć.

Klasy 4-6
1. 7.45 – 8.30
2. 8.35 – 9.20
3. 9.30 – 10.15
4. 10.25 – 11.10
5. 11.20 – 12.05
6. 12.25 – 13.10
7. 13.25 – 14.10
8. 14.20 – 15.05
9. 15.10 – 15.55

Będą dwie przerwy obiadowe – po 5 i 6 lekcji.

I zmianaII zmiana
Poniedziałek8.00 – 12.3012.50 – 16.00
Wtorek12.50 – 16.008.00 – 12.30
Środa8.00 – 11.5012.10 – 16.00
Czwartek12.50 – 16.008.00 – 12.30
Piątek8.00 – 12.3012.50 – 16.00
Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2014-2015, Aktualności, Informacje dla nauczycieli
  • 20 sierpnia, 2014

Rada Pedagogiczna – sierpień 2014

Rada Pedagogiczna odbędzie się 27 sierpnia 2014 r. o godzinie 8.30.

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2014-2015, Aktualności
  • 20 sierpnia, 2014

Rozpoczęcie roku szkolnego 2014/2015

Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2014/2015 odbędzie się w dniu 1 września 2014 r. w godzinach:

  • 8.00 – oddziały przedszkolne w salach lekcyjnych (0C – sala 8, 0A – sala 9 i 0B – sala 10)
  • 9.00 – klasy 1 i 2 na sali gimnastycznej
  • 10.30 – klasy 3 i 4 na sali gimnastycznej
  • 10.30 – klasy 5 i 6 w salach lekcyjnych

Listy uczniów klas pierwszych z podziałem na klasy wywieszone będą na tablicy ogłoszeń w szkole w czwartek – 28 sierpnia, a listy uczniów oddziałów przedszkolnych w piątek – 29 sierpnia.

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2014-2015, Aktualności
  • 4 maja, 2014

Powtórka przed egzaminem

Klasy czwarte od dłuższego czasu przygotowują się do egzaminu na kartę rowerową. Dziś (4 maja) nadszedł czas na ostatnią powtórkę przed egzaminem.

Do szkoły przyjechali funkcjonariusze policji z warszawskiej Komendy Głównej. Podczas spotkań z czwartoklasistami prezentowali filmy na temat rożnych sytuacji na drodze, rozmawiali z uczniami o przepisach ruchu drogowego, uświadamiali, że posiadanie karty rowerowej i jazda rowerem to wielka odpowiedzialność. Egzamin tuż tuż…

IMG 0992IMG 0992
IMG 0991IMG 0991
IMG 0990IMG 0990
IMG 0989IMG 0989
IMG 0986IMG 0986
IMG 0985IMG 0985
IMG 0982IMG 0982
IMG 0981IMG 0981
IMG 0979IMG 0979
IMG 0977IMG 0977
Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, 2014-2015, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 18 kwietnia, 2014

Procedura rekrutacji do klas pierwszych na rok szkolny 2014/2015

I. Zasady rekrutacji do klas pierwszych

 1. Do klasy pierwszej szkoły przyjmuje się z urzędu dzieci zamieszkałe w obwodzie szkoły na podstawie zgłoszenia rodziców dzieci (wzór zgłoszenia – Pobierz).

2. Kandydaci zamieszkali poza obwodem Szkoły Podstawowej nr 2 im. Księcia Janusza w Górze Kalwarii mogą być przyjęci do klasy pierwszej po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego, jeśli szkoła będzie nadal dysponowała wolnymi miejscami.

3. Postępowanie rekrutacyjne jest prowadzone na wniosek rodzica dziecka (wzór wniosku – Pobierz)

4. W postępowaniu rekrutacyjnym na rok szkolny 2014/2015 i 2015/2016 brane są pod uwagę następujące kryteria:

Lp.Kryterium obowiązkoweLiczba punktów
1.Rodzeństwo kandydata realizuje obowiązek szkolny w SP nr 2 w Górze Kalwarii10
2.Miejsce pracy jednego z rodziców jest w obwodzie SP nr 2 w Górze Kalwarii7
3.Kandydat uczęszcza do przedszkola znajdującego się w obwodzie SP nr 2 w Górze Kalwarii5
4.Jeden z rodziców jest absolwentem SP nr 2 w Górze Kalwarii3

5. Punkty ulegają sumowaniu. W pierwszej kolejności przyjmowani są kandydaci do największej liczby punktów aż do wyczerpania wolnych miejsc. W przypadku, gdy kandydaci otrzymają taką samą liczbę punktów i jest więcej kandydatów niż ostatnich wolnych miejsc w szkole, o przyjęciu do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Księcia Janusza w Górze Kalwarii decydują kryteria dodatkowe:

Lp.Kryterium dodatkoweLiczba punktów
1.Wielodzietność rodziny kandydata1
2.Niepełnosprawność kandydata1
3.Niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata1
4.1
5.Objęcie kandydata pieczą zastępczą1

6. Spełnienie ww. kryteriów rodzice potwierdzają składając pisemne oświadczenie we wniosku o przyjecie dziecka spoza obwodu do szkoły (wzór wniosku – Pobierz).

 

II. Terminy postępowania rekrutacyjnego w roku szkolnym 2014/2015

 1. Od 13 marca 2014 r. do 28 kwietnia 2014 r. zgłaszanie dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły.

2. Od 20 marca 2014 r. do 28 kwietnia 2014 r. składanie wniosków o przyjęcie dzieci spoza obwodu szkoły.

3. 9 maja 2014r. wywieszenie list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Księcia Janusza w Górze Kalwarii (wzór – Pobierz).

4. Do 14 maja 2014r. do godziny 16.00 rodzice kandydatów zakwalifikowanych do szkoły składają pisemne potwierdzenie woli zapisania dziecka w szkole, do której dziecko zostało zakwalifikowane (wzór – Pobierz).

5. 16 maja 2014r. wywieszenie list kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych do szkoły lub informację liczbie wolnych miejsc (wzór – Pobierz).

 

III. Zadania komisji rekrutacyjnej

 1. Postępowanie rekrutacyjne do szkoły przeprowadza komisja rekrutacyjna powołana przez dyrektora szkoły w oparciu o odrębne zarządzenie dyrektora szkoły.

2. Do zadań komisji należy:

a. rozpatrzenie wniosków rodziców kandydatów, ustalenie wyników postępowania rekrutacyjnego i podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych,

b. ustalenie i podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych,

c. sporządzenie protokołu postępowania rekrutacyjnego,

d. uzasadnienie odmowy przyjęcia kandydata.

3. Komisja rekrutacyjna ma prawo do weryfikacji złożonych przez rodziców/ prawnych opiekunów zgłoszeń do szkoły, wniosków o przyjecie do szkoły oraz oświadczeń o spełnianiu kryteriów naboru dla dzieci spoza obwodu szkoły.

4. Listy, o których mowa w punkcie 2a i 2b, podaje się do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w szkole.

5. Listy zawierają imiona i nazwiska kandydatów uszeregowane w kolejności alfabetycznej oraz najmniejszą liczbę punktów, która uprawnia do przyjęcia do szkoły.

6. Dzień podania do publicznej wiadomości list kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych do szkoły jest określony w formie adnotacji umieszczonej na tej liście, opatrzonej podpisem przewodniczącego komisji rekrutacyjnej.

 

IV. Procedury odwoławcze

 1. W terminie 7 dni od podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych, rodzic może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do szkoły.

2. Uzasadnienie sporządza się w terminie 5 dni od dnia wystąpienia przez rodzica kandydata z wnioskiem. Uzasadnienie zawiera przyczyny odmowy przyjęcia, w tym najniższą liczbę punktów, która uprawniała do przyjęcia oraz liczbę punktów, którą kandydat uzyskał w postępowaniu rekrutacyjnym.

3. Rodzic kandydata może wnieść do dyrektora szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej, w terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia.

4. Dyrektor szkoły rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w terminie 7 dni od otrzymania odwołania.

5. Na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły służy skarga do sądu administracyjnego.

 

V. Rekrutacja uzupełniająca

1. Jeżeli po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego szkoła nadal dysponuje wolnymi miejscami, dyrektor szkoły może przeprowadzić postępowanie uzupełniające (na tych samych zasadach), które powinno zakończyć się do końca roku szkolnego poprzedzającego rok szkolny, na który prowadzone jest postępowanie rekrutacyjne.

 

VI. Przepisy końcowe

 1. Dane osobowe kandydatów przyjętych zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentacja postępowania rekrutacyjnego są przechowywane nie dłużej niż do końca okresu, w którym uczeń uczęszcza do szkoły.

2. Dane osobowe kandydatów nieprzyjętych zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentacja postępowania rekrutacyjnego są przechowywane w szkole przez okres roku, chyba że na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły została wniesiona skarga do sądu administracyjnego i postępowanie nie zostało zakończone prawomocnym wyrokiem.

3. Wzory dokumentów można odebrać w sekretariacie szkoły lub pobrać ze strony internetowej szkoły.

4. Regulamin zostanie podany do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w szkole oraz opublikowanie na stronie internetowej szkoły.

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2013-2014, 2014-2015, Aktualności, Zapisy do szkoły i przedszkola
  • 11 kwietnia, 2014

Listy kandydatów zakwalifikowanych

Szanowni Państwo, na tablicy ogłoszeń przy wejściu do szkoły, zostały wywieszone listy dzieci zakwalifikowanych do przyjęcia do oddziału przedszkolnego.

Rodzice dzieci zakwalifikowanych mają obowiązek złożyć do sekretariatu szkoły potwierdzenie woli wyboru naszego oddziału przedszkolnego do dnia 14 kwietnia do godz. 15.00.

Wzór oświadczenia można pobrać w sekretariacie szkoły lub ze strony internetowej.

Listy dzieci przyjętych do oddziału przedszkolnego ogłoszone będą 16 kwietnia o godz. 8.00

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2014-2015, Aktualności, Konkursy
  • 19 marca, 2014

III Międzyszkolny Drużynowy Konkurs Wiedzy

III Międzyszkolny Drużynowy Konkurs Wiedzy o Zjednoczonym Królestwie Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej oraz Stanach Zjednoczonych

W dniu 21 marca 2014 roku o godzinie 9.45 odbędzie się w naszej szkole III edycja Międzyszkolnego Drużynowego Konkursu Wiedzy o Zjednoczonym Królestwie Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej oraz Stanach Zjednoczonych. Wezmą w nim udział reprezentacje szkół podstawowych z Gminy Góra Kalwaria. Trzyosobowe drużyny rywalizować będą w rozwiązywaniu różnorodnych zadań takich jak: rozwiązywanie krzyżówki interaktywnej, układanie puzzli, rozpoznawanie zabytków i sławnych postaci, czy też ćwiczenia typu prawda/fałsz itp.

Miło nam będzie gościć uczniów z okolicznych szkół wraz z ich opiekunami.

Zapraszamy

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2014-2015, Aktualności, Konkursy
  • 21 lutego, 2014

Nasza finalistka – Marta Żak!

W ostatnim etapie wojewódzkiego konkursu języka polskiego organizowanego przez Mazowieckiego Kuratora Oświaty Marta Żak wywalczyła tytuł finalisty!

Ogromne gratulacje i wyrazy uznania. Brawo! tongue

Czytaj więcej
  • omydeer
  • 2014-2015, Aktualności
  • 13 listopada, 2013

Święto Niepodległości w Gminie

10 listopada Mszą Świętą o godzinie 18:00 zaczęliśmy gminne obchody rocznicy Odzyskania przez Polskę Niepodległości. Po modlitwie w intencji Ojczyzny i Koncercie Laureatów Gminnego Konkursu Piosenki Patriotycznej udaliśmy się na plac marsz. Józefa Piłsudskiego na dalszą część uroczystości.

IMG 8992IMG 8992
IMG 8990IMG 8990
IMG 8982IMG 8982
IMG 8981IMG 8981
IMG 8980IMG 8980
IMG 8978IMG 8978
IMG 8977IMG 8977
IMG 8976IMG 8976
Czytaj więcej

Ostatnie wpisy

  • Półkolonie 2025 6 maja 2025
  • JADŁOSPIS 28.04.2025R. – 30.04.2025R. 25 kwietnia 2025
  • Lista kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia do oddziałów przedszkolnych w roku szkolnym 2025/26 23 kwietnia 2025
  • JADŁOSPIS 22.04.2025R. – 25.04.2025R. 18 kwietnia 2025
  • OPŁATA ZA POSIŁKI W MAJU 2025 18 kwietnia 2025
  • JADŁOSPIS 14.04.25R. – 18.04.25R. 11 kwietnia 2025
  • Sukces na arenie międzynarodowej 7 kwietnia 2025
  • JADŁOSPIS 07.04.2025R. – 11.04.2025R. 4 kwietnia 2025
  • Udział w Dniu Kariery Zawodowej 3 kwietnia 2025
  • JADŁOSPIS 31.03.2025R. – 04.04.2025R. 28 marca 2025
  • Szkolenie dla rodziców 24 marca 2025
  • JADŁOSPIS 24.03.2025R. – 28.03.2025R. 21 marca 2025
  • Szkoła Pełna Talentów 3 21 marca 2025
  • Opłata za posiłki w kwietniu 2025 20 marca 2025
  • DOTYCZY OPŁAT ZA POSIŁKI 20 marca 2025

Nawigacja po wpisach

« 1 … 12 13

© 2019 Szkoła Podstawowa nr 2 im. Księcia Janusza

Unia Europejska BIP
Przejdź do treści
Otwórz pasek narzędzi Dostepność

Dostepność

  • Powiększ tekstPowiększ tekst
  • Zmniejsz tekstZmniejsz tekst
  • SzarośćSzarość
  • Podkreślenie linkówPodkreślenie linków
  • Resetuj Resetuj