„Tydzień ulgi” – bierzemy udział w ogólnopolskiej akcji Instytutu Psychologii UJ

plakat ULGA samodzielny wydruk
Więcej informacji o akcji: https://psychologia.uj.edu.pl/tydzien-ulgi


plakat ULGA samodzielny wydruk
Więcej informacji o akcji: https://psychologia.uj.edu.pl/tydzien-ulgi
W okresie od 17 do 28 maja klasy 4 – 7 mają lekcje w systemie hybrydowym. Dwa dni w każdym tygodniu dzieci uczą się stacjonarnie w szkole, a trzy dni zdalnie w domu. Szczegółowy harmonogram rodzice otrzymają przez dziennik elektroniczny od wychowawcy klasy.
Zgodnie z rozporządzeniem MEiN do 30 maja w zajęciach stacjonarnych cały czas mogą uczestniczyć dzieci z orzeczeniami o kształceniu specjalnym i te, które nie mają możliwości realizowania zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w miejscu zamieszkania (wymagana zgoda dyrektora szkoły).
Od 17 do 28 maja nauka w klasach 4-7 będzie w systemie hybrydowym. Aby zapewnić warunki narzucone rozporządzeniem MEiN, przez cztery dni w tym okresie dzieci będą uczyć się stacjonarnie w szkole, a przez sześć dni zdalnie. Szczegółowy harmonogram udostępnimy na początku przyszłego tygodnia.
W czasie od 17 do 31 maja dzieci będą w sumie przez pięć dni w szkole i mogą wtedy korzystać z obiadów.
Opłata za obiady w maju wynosi 5 dni x 4,80 zł = 24 zł
Wpłaty należy dokonać przelewem na konto o numerze:
26 8003 0003 2001 0003 3008 0008
płatne do 14 maja 2021 r.
W tytule wpłaty należy umieścić następujące informacje:
imię i nazwisko dziecka, klasę, obiady, miesiąc.
Jeśli dokonacie Państwo wpłaty 13 -14 maja lub później, to prosimy o informację telefoniczną/sms (530 199 379) lub e-mail (intendent@sp2.mgk.pl).
Przypominamy, że nieobecność dziecka nie odwołuje posiłku. Rodzice są zobowiązania do zgłaszania nieobecności pod numerem telefonu 530 199 379 (dozwolona również forma sms) lub e-mail intendent@sp2.mgk.pl dzień wcześniej lub w dniu bieżącym do godziny 8:00.
Szanowni Państwo,
odpowiadając na potrzeby Rodziców dzieci w spectrum autyzmu, zorganizowaliśmy wykład o tematyce przez tę grupę Rodziców wskazanej jako szczególnie ważna. Przesyłam zatem informację o wykładzie dedykowanym Rodzicom dzieci w spectrum autyzmu, ale zapraszam oczywiście wszystkich zainteresowanych. Dzieci z diagnozą Zespołu Aspergera jest bardzo wiele, a dzieci bez diagnozy, ujawniających jednak określone trudności w funkcjonowaniu społecznym i emocjonalnym jest jeszcze więcej. Wierzę, że treści przekazane przez doskonałego specjalistę Krzysztofa Tokarskiego będą przydatne dużej grupie Rodziców.
Akademia Czujnego Rodzica ZACHOWANIA RYZYKOWNE U DZIECI I MŁODZIEŻY W SPEKTRUM AUTYZMU
Wtorek, 11 maja · 17:30–19:30
Informacje dla uczestników spotkania w Google Meet
Link do rozmowy wideo: https://meet.google.com/nwe-vkgw-see
Informacje o wykładzie:
– definicje i rodzaje zachowań ryzykownych – alkohol, substancje psychoaktywne, przestępczość i nadużycia seksualne
– źródła zachowań ryzykownych u dzieci ASD – środowisko i predyspozycje indywidualne
– podstawy metod prewencyjnych zachowań ryzykownych – dla rodziców
– podstawy metod interwencyjnych zachowań ryzykownych – dla rodziców.
Informacje o autorze:
Krzysztof Tokarski – psycholog, wykładowca, osoba w spektrum autyzmu, autor bloga „autyzm i życie z zespołem Aspergera” oraz kanału na YouTube „Psychologia ZA”, ojciec dwóch wspaniałych synów, starszy ma diagnozę zespołu Aspergera, od wielu lat szkoli, uczy, uczestniczy w superwizjach w szkołach, pomaga w kwestiach wychowawczych wśród dzieci i młodzieży z problemami, a także wśród osób ze spektrum autyzmu.
Z poważaniem

wizytowka

zachowania ryzykowne autyzm
Dzień dobry,
na prośbę wielu rodziców przesyłam Państwu materiały z ostatniego wykładu Akademii Czujnego Rodzica. Informuję też, że gdyby ktoś z Państwa lub Państwa znajomych/bliskich chciał odsłuchać wykładu będzie on dostępny na stronie powiatu (www.piaseczno.pl) w materiałach pod poniższym linkiem od dziś (piątek 30.04.) godz. 15 do poniedziałku 03.05. (do godz. 24).
https://piaseczno.pl/akademia-czujnego-rodzica-materialy-z-wykladow/
Pozdrawiam

wizytowka
Opłata za obiady w maju wynosi :
• dla uczniów klas 1-3 20 dni x 4,80 zł = 96,00 zł
Opłata za wyżywienie w maju wynosi :
• dla oddziałów przedszkolnych 20 dni x 10,80 zł = 216,00 zł
Informacja o opłacie za obiady w maju dla klas 4-7 w ukaże się w późniejszym terminie, proszę obserwować stronę szkoły.
Wpłaty należy dokonać przelewem na konto o numerze:
26 8003 0003 2001 0003 3008 0008
płatne do 7 maja 2021 r.
WAŻNE!
W tytule wpłaty należy umieścić następujące informacje:
imię i nazwisko dziecka, klasę, obiady, miesiąc.
PRZYPOMINAMY O TERMINOWYCH WPŁATACH!
WAŻNE!
Drogi rodzicu, na liście do obiadów w maju będą wszystkie te dzieci, które mają rozliczone wpłaty za obiady za marcu i kwietniu i jadły obiady w marcu i kwietniu. Jeżeli chcą państwo zrezygnować, lub zgłosić dziecko na obiad w maju prosimy o zgłoszenie do nas informacji telefonicznie (tel. 530 199 379) lub sms albo mailowo (intendent@sp2.mgk.pl) do 3 maja.
Jeżeli były odwoływane obiady, proszę o kontakt pod numerem telefonu 530 199 379 lub e-mail intendent@sp2.mgk.pl w celu ustalenia kwoty do wpłaty.
Nieobecność dziecka nie odwołuje posiłku. Rodzice są zobowiązania do zgłaszania nieobecności pod numerem telefonu 530 199 379 (dozwolona również forma sms) lub e-mail intendent@sp2.mgk.pl dzień wcześniej lub w dniu bieżącym do godziny 8:00.
Proszę w sprawie odwołań dzwonić lub sms tylko na numer komórkowy tj. 530 199 379.
Rodzice nie mogą sami odliczać obiadów bez wcześniejszego powiadomienia.
Informację o obiadach dla klas 1-3 i posiłkach dla oddziałów przedszkolnych można uzyskać pod numerami telefonów 22 727 43 08 lub 530 199 379.
Zgodnie z zapowiedzią rządu od 26 kwietnia zajęcia w klasach 1-3 będą odbywały się w trybie hybrydowym.
Na liście do obiadów są te dzieci które, jadły posiłek w marcu, obiady uczniów są z reguły już opłacone, gdyż dzieci miały nieobecności, więc wpłat nie trzeba robić.
Proszę o zgłaszanie do pani intendent odwołanie posiłków, jeżeli dziecko jest nieobecne w szkole.
Zgodnie z rozporządzeniem MEiN od 26 do 30 kwietnia zajęcia w klasach 1-3 będą odbywały się w trybie hybrydowym.
W związku z tym od 26 do 30 kwietnia nauka stacjonarna w szkole jest w klasach 1b, 2c, 2b, 2d, 3d, 3e, a nauka zdalna w klasach 1a, 1c, 2a, 3a, 3b, 3c.
Zajęcia będą odbywać się zgodnie z obowiązującym planem.
Uczniowie, którzy będą mieć zajęcia stacjonarne w szkole, mogą korzystać z obiadów oraz opieki w świetlicy (w godz. 6.45 – 17.30).
Obiady dla uczniów, którzy mają zdalne lekcje, są odwołane i nie trzeba tego zgłaszać pani dietetyczce.
W zajęciach w formie stacjonarnej mogą uczestniczyć wszystkie dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego niezależnie od tego, w której są klasie.
Szanowni Państwo,
27 kwietnia – we wtorek, godz. 17.30 zapraszam na bardzo ważny wykład w ramach Akademii Czujnego Rodzica.
Temat: „Jak wspierać poczucie własnej wartości u dzieci?”
POCZUCIE WARTOŚCI to bezcenny budulec mocy człowieka, aby iść wytrwale przez życie. Budulec, którego pierwszymi i najważniejszymi twórcami są RODZICE. Niskie poczucie wartości to często pierwszy i główny powód wielu trudności emocjonalnych dzieci i młodzieży. Dlatego ZACHĘCAM BARDZO do spotkania 27 kwietnia i przekazania informacji Rodzicom.
Szczegóły i link poniżej:
To, jaką wartość widzimy w sobie i innych ludziach, jest ważnym fundamentem, na którym budujemy relacje ze sobą, rodziną, przyjaciółmi i innymi ludźmi. Poczucie własnej wartości określa jakie stawiamy sobie cele, jak wytrwale do nich dążymy, jak radzimy sobie z napotykanymi trudnościami.
Poruszymy następujące zagadnienia:
Termin: 27 kwietnia 2021, wtorek w godzinach 17:30-19:30.
LINK do spotkania: https://meet.google.com/dem-zjiu-hjo
Prowadząca: Iwona Osik – psycholog, pedagog, mediator rodzinny. Wspiera dzieci i dorosłych w poszukiwaniu sposobów konstruktywnego radzenia sobie z trudnościami i odkrywaniu własnej drogi rozwoju.
Pozdrawiam

wizytowka

ACR poczucie wlasnej wartosci 847×1200 1
Informujemy, że od 19 kwietnia oddziały przedszkolne zostaną otwarte dla wszystkich dzieci.
W klasach 1-7 nauka zdalna przedłużona jest do 25 kwietnia na dotychczasowych zasadach.