Zebranie z rodzicami 24 kwietnia 2018 r.
Szanowni Państwo, zapraszamy na zebrania, które odbędą się 24 kwietnia 2018 r.
- godz. 17.00 – klasy 0 – 3
- godz. 18.15 – klasy 4 – 6
Szanowni Państwo, zapraszamy na zebrania, które odbędą się 24 kwietnia 2018 r.
Opłata za obiady w kwietniu wynosi 70,20 zł (18 dni x 3,90 zł).
Wpłat za obiady dokonujemy od 01.04.2018 r. do 10.04.2018 r.
Przelew na konto: 26 8003 0003 2001 0003 3008 0008
Prosimy o terminowe wpłaty!
W tytule wpłaty należy umieścić imię i nazwisko dziecka, klasę oraz miesiąc, za który jest dokonywana wpłata.
Jeżeli w marcu były odwoływane obiady, to pani Marzena Groman prosi o kontakt telefoniczny w celu ustalenia kwoty wpłaty (tel. 530 199 379)
Opłata za obiady w marcu wynosi 78 zł (20 dni x 3,90 zł).
Wpłat za obiady dokonujemy od 01.03.2018 r. do 10.03.2018 r.
Prosimy o terminowe wpłaty!
Przelew na konto: 26 8003 0003 2001 0003 3008 0008
W tytule wpłaty należy umieścić imię i nazwisko dziecka, klasę oraz miesiąc, za który jest dokonywana wpłata.
Jeżeli w lutym były odwoływane obiady, to pani Marzena Groman prosi o kontakt telefoniczny w celu ustalenia kwoty wpłaty (tel. 530 199 379)
Szanowni Państwo,
jeśli zamierzacie Państwo w roku szkolnym 2018/2019 korzystać z opieki świetlicy szkolnej (dotyczy także przedszkolaków), to prosimy o wypełnienie i złożenie w sekretariacie szkoły lub wysłanie e-mailem na adres sp2@sp2.mgk.pl karty zgłoszenia dziecka do świetlicy do dnia 24 sierpnia 2018 r.
Rodziców dzieci biorących udział w rekrutacji prosimy, w miarę możliwości, o składanie karty wraz z dokumentami rekrutacyjnymi.
Karta zgłoszenia dziecka do świetlicy Pobierz
Opłata za obiady w lutym wynosi 78 zł (20 dni x 3,90 zł).
Wpłat za obiady dokonujemy od 01.02.2018 r. do 10.02.2018 r.
Przelew na konto: 26 8003 0003 2001 0003 3008 0008
W tytule wpłaty należy umieścić imię i nazwisko dziecka, klasę oraz miesiąc, za który jest dokonywana wpłata.
Prosimy o terminowe wpłaty. Jeżeli w styczniu były odwoływane obiady, to pani Marzena Groman prosi o kontakt telefoniczny w celu ustalenia kwoty wpłaty (tel. 530 199 379)
Szanowni Państwo, zapraszamy na zebrania półroczne, które odbędą się 30 stycznia o następujących godzinach:
Postępowanie rekrutacyjne rozpoczyna się 12 lutego 2018 r.
Szanowni Państwo, zasady rekrutacji do szkoły i oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych regulują Uchwały Rady Miejskiej Góry Kalwarii Nr XLI/390/2017 i Nr XLI/391/2017 oraz Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy w Górze Kalwarii Nr ROA.0050.3.2018 oraz Nr ROA.0050.4.2018.
Rodzice dzieci, które zamieszkują poza obwodem szkoły, muszą złożyć wnioski o przyjęcie do szkoły. Jeśli dziecko zamieszkuje w obwodzie szkoły, to rodzice zobowiązani są do zgłoszenia dziecka do szkoły w tym samym terminie.
Wzory wniosku i zgłoszenia do szkoły oraz wniosku do oddziału przedszkolnego są do pobrania w sekretariacie szkoły lub ze strony internetowej.
Wypełnione dokumenty można złożyć osobiście w sekretariacie szkoły lub wypełnione, podpisane i zeskanowane dokumenty można przesłać pocztą elektroniczną na adres sp2@sp2.mgk.pl.
Wzory dokumentów:
Wniosek do oddziału przedszkolnego Pobierz
Wniosek od szkoły Pobierz
Zgłoszenie do szkoły Pobierz
Oświadczenie o zamieszkaniu w obwodzie szkoły Pobierz
Oświadczenie o dochodach Pobierz
Oświadczenie o wielodzietności rodziny Pobierz
Terminarz rekrutacji do oddziałów przedszkolnych:
Lp. | Rodzaj czynności | Termin postępowania rekrutacyjnego | Termin postępowania uzupełniającego |
1. | Złożenie wniosku o przyjęcie wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym | 12.02 – 02.03.2018 r. | 16.04 – 27.04.2018 r. |
2. | Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 20t ust.7 ustawy o systemie oświaty | 05.03 – 22.03.2018 r. | 30.04 – 10.05.2018 r. |
3. | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych | 23.03.2018 r. o godz. 15:00 | 11.05.2018 r. godz. 15:00 |
4. | Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia | 26.03 – 28.03.2018 r. do godz. 15.00 | 14.05. – 16.05.2018 r. |
5. | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych | 30.03.2018 r. o godz. 15:00 | 17.05.2018 r. godz. 10.00 |
Terminarz rekrutacji do klas pierwszych szkoły podstawowej:
Lp. | Rodzaj czynności | Termin postępowania rekrutacyjnego | Termin postępowania uzupełniającego |
1. | Złożenie wniosku o przyjęcie wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym | 12.02 – 02.03.2018 r. | 28.05 – 04.06.2018 r. |
2. | Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 20t ust.7 ustawy o systemie oświaty | 05.03 – 22.03.2018 r. | 05.06 – 08.06.2018 r. |
3. | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych | 23.03.2018 r. o godz. 15:00 | 11.06.2018 r. godz. 15:00 |
4. | Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia | 26.03 – 28.03.2018 r. do godz. 15.00 | 12.06. – 14.06.2018 r. |
5. | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych | 30.03.2018 r. o godz. 15:00 | 18.06.2018 r. godz. 15.00 |
Opłata za obiady w styczniu wynosi 46,80 zł (12 dni x 3,90 zł).
Wpłat za obiady dokonujemy od 01.01.2018 r. do 10.01.2018 r.
Prosimy nie dokonywać wpłat w grudniu!
Przelew na konto: 26 8003 0003 2001 0003 3008 0008
W tytule wpłaty należy umieścić imię i nazwisko dziecka, klasę oraz miesiąc, za który jest dokonywana wpłata. Prosimy o terminowe wpłaty.
Jeżeli w grudniu były odwoływane obiady, to pani Marzena Groman prosi o kontakt telefoniczny w celu ustalenia kwoty wpłaty (tel. 530 199 379)
Opłata za obiady w grudniu wynosi 62,40 zł (16 dni x 3,90 zł).
Wpłat za obiady dokonujemy do 10 grudnia tylko przelewem na konto:
26 8003 0003 2001 0003 3008 0008
W tytule wpłaty należy umieścić imię i nazwisko dziecka, klasę oraz miesiąc, za który jest dokonywana wpłata.
Prosimy o terminowe wpłaty.
Jeżeli w październiku były odwoływane obiady, to pani Marzena Groman prosi o kontakt telefoniczny w celu ustalenia kwoty wpłaty (tel. 530 199 379)
Z inicjatywy Wojewody Mazowieckiego opracowany został Mazowiecki Informator dla Rodziców i Opiekunów Dziecka z Niepełnosprawnością. Zachęcamy do zapoznania się z publikacją dostępną na stronie Mazowieckiego Kuratorium Oświaty.
Informacje na stronie Kuratorium – Zobacz
Informator do pobrania – Pobierz
Dostepność