Od 17 do 28 maja nauka w klasach 4-7 będzie w systemie hybrydowym. Aby zapewnić warunki narzucone rozporządzeniem MEiN, przez cztery dni w tym okresie dzieci będą uczyć się stacjonarnie w szkole, a przez sześć dni zdalnie. Szczegółowy harmonogram udostępnimy na początku przyszłego tygodnia.
W czasie od 17 do 31 maja dzieci będą w sumie przez pięć dni w szkole i mogą wtedy korzystać z obiadów.
Opłata za obiady w maju wynosi 5 dni x 4,80 zł = 24 zł
Wpłaty należy dokonać przelewem na konto o numerze:
26 8003 0003 2001 0003 3008 0008
płatne do 14 maja 2021 r.
W tytule wpłaty należy umieścić następujące informacje:
imię i nazwisko dziecka, klasę, obiady, miesiąc.
Jeśli dokonacie Państwo wpłaty 13 -14 maja lub później, to prosimy o informację telefoniczną/sms (530 199 379) lub e-mail (intendent@sp2.mgk.pl).
Przypominamy, że nieobecność dziecka nie odwołuje posiłku. Rodzice są zobowiązania do zgłaszania nieobecności pod numerem telefonu 530 199 379 (dozwolona również forma sms) lub e-mail intendent@sp2.mgk.pl dzień wcześniej lub w dniu bieżącym do godziny 8:00.